loading
لوگو تایپ

لوگو تایپ لوگو نوشتاری


مهم ترین نقش فروشنده

عکس تبلیغاتی یک مجله تصویر زنی را به نمایش گذاشته است که یک کیف دستی بسیار شیک از یک نام تجاری ساخته شده و معروف را در دست دارد .

مشاهده این عکس در مشتریان بالقوه ، گرایشی روانی نسبت به این نام تجاری خاص و آن کالا به وجود اهمیت دارد که او بداند فردی که با اشتیاق این فروشگاه را برای خرید انتخاب کرده توقعات زیادی دارد . او اکنون برای خرید کالای مورد نظر خود بسیار مشتاق است . اما اگر در زمان خرید ، میان او و فروشنده ارتباط مناسبی به وجود نیاید ، این تمایل به سادگی از بین می رود . اگر خریدار شاهد وعده های غیر واقعی و خدماتی کمتر از آن چیزی باشد که از آن نام تجاری انتظار داشته ، قدرت استباقی که در او برانگیخته شده ، از میان می رود می آورد . خانم مشتاق به خرید آن کیف دستی ، پس از صرف ناهار و زمان استراحت در محل کار خود ، یک راست به فروشگاه عرضه کننده کالاهای آن نام تجاری خاص می رود و در ویترین آن ، همان کیف را حتی جذاب تر از آنچه در تبلیغ روزنامه بود ، می بیند . این در حالی است که در همان حوالی نام های تجاری مشهور دیگری هم وجود دارند ، اما آنها مورد توجه قرار نمی گیرند این خانم که اشتیاقش توسط عکس مجله برانگیخته شده است ، دقیقا همان کاری را انجام می دهد که هر یک از ما زمانی که مشتاق به خرید چیزی هستیم ، انجام می دهیم . او به دنبال توجیهی برای خرید کیف دستی است و دست کم نیم جین دلیل می یابد که ضرورت خرید آن کالا بر اساس آنها توجه می شود . خانم مشتاق وارد فروشگاه می شود . اکنون لحظه های تعیین کننده ای برای این تولید کننده آغاز شده است . تا این لحظه ، شرکت هزینه های بسیاری را برای تبلیغات طراحی ، کارگران تولید ، کارشناسان انتخاب مواد خام و تولید محصول متحمل شده است همچنین هزینه های دیگری مثل حمل ، بسته بندی ، کنترل کیفیت و … داشته است . حال زمان آن فرا رسیده است که کارشناس فروش ، نقش خود را ایفا کند . اگر او در ایفای نقش خود موفق نباشد ، هر آنچه تاکنون انجام شده ، بی ثمر خواهد بود کارشناس فروش از آن سوی در شیشه ای شاهد ورود مشتری به فروشگاه است .

فروشنده می داند که برای جلب احساس راحتی مشتری در دنیایی که به آن وارد شده است ، اتخاذ روشی بسیار ظریف و محترمانه ، اما در عین حال دوستانه بسیار حیاتی است . حالی که در فروشگاه به روی خانم مشتاق گشوده می شود ، لبخند توام با احترام فروشنده او را به این هدف می رساند . به مشتریان از نام های تجاری ، خدماتی متناسب با ارزش همان نام انتظار دارند .

خلاقانه

تبلیغاتفروشندهلوگولوگو مجلهنقش فروشندهنقش فروشنده در تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *