جدید ترین نمونه کارهای بسته بندی

طراحی بسته بندی

بسته بندی به دنیای ما نظم می بخشد.بسته بندی که کالاهایمان را در دل خود جا می دهند، بسیار حائز اهمیت است.طراحی خوب و چشم نواز داستانی را روایت می کند و طراحی بسته بندی از این قاعده مستثنی نیست. در حقیقت بسته بندی یک تجربه احساسی است و حس بینایی، حس لامسه و حس شنوایی فرد را به بازی می گیرد.

چه خدماتی در بسته بندی ارائه می دهیم؟

در دنیای امروز هر کسب و کاری رقابت فقط برای قیمت، کیفیت، و تامین تقاضا نیست. امروزه نقش نهایی موفقیت هر کالایی را بسته بندی بازی می کند، همه مخاطبان احترامی که صاحب کالا در بسته بندی محصولش پنهان کرده است را خریداری می کنند.

بسته بندی آرایشی و بهداشتی

طراحی قالب محصول

بسته بندی مواد غذایی

طراحی سلفون و لفاف

طراحی کارتن وجعبه

بسته بندی صنعتی

چرا بسته بندی را جدی نمیگیریم؟

تمام تولید کنندگان موفق ایران و جهان، برای بسته بندی ارزشی بیش از خود محصول قائل هستند

از مزایای بسته بندی میتوان به نکات زیر اشاره کرد.

رتبه فروش

رتبه های برتر فروش هر دسته بندی کالایی در دست با ثبات ترین و زیبا ترین بسته بندی هاست. مانند بسته بندی کوکا کولا رتبه یک نوشیدنی.

دیده شدن

بسیاری از کسب و کار ها در دیده شدن مشکل دارند چون بسته بندی محصولشان با توجه به کیفیت خوب، مشکل دیده شدن بسته بندی نسبت به رقبا دارد.

مکسیمال

با طراحی بسته بندی اصولی میتوانید تمام اجزا را در طراحی خود لحاظ کنید، اما طراحی شلوغ پر ترافیکی هم نداشته باشید تا مخاطب بتواند به راحتی محصول شما را انتخاب کند.

یونیک بودن

در بسیاری از طرح های بسته بندی زیبایی را به خوبی میتوان مشاهده کرد، اما اثری از یونیک و تک بودن درون طراحی اش نیست، با خدمات بسته بندی ما میتواند محصولی متمایز بسازید.

چرا برکه را انتخاب کنیم؟

مجموعه برکه در زمینه طراحی بسته بندی با شرکت‌های مختلف داخلی و بین‌المللی همکاری داشته است و از این همکاری‌ها بسیار مفتخر است. تیم طراحی بسته بندی برکه همواره در حال گسترش دانش خود در این زمینه است تا بتواند بهترین محصول را برای مشتریان خود ارائه دهد، خانه طراحی برکه یکی از کامل ترین آتلیه های طراحیبسته بندی میباشد چرا که از امکانات مناسبی مانند، عکاسی، چاپ، نرم افزار های جدید و… استفاده میکند. ما با 10 سال تجربه در این زمینه توانستیم محصولات زیادی را در بازار های ایران و بین الملل روانه بازار کنیم.

مشتریانی که به ما اعتماد کردند

سوالات متداول طراحی بسته بندی

تعرفه های طراحی بسته بندی کاملا توافقی میباشد، و به هیچ عنوان نمیتوانیم از نسخه های از پیش تعیین شده استفاده کنیم هر مخاطب یک خواسته دارد و ما طبق خواسته و دستور مشتری قیمت را اعلام می کنیم.

معمولا زمان طراحی بسته بندی به مواردی مانند زمان عقد قرارداد ، ترافیک کاری ، و آماده بودن پیشنیاز هاست. اما بطور معمول زمان آماده سازی طراحی بیش از 10 روز کاری زمان نیاز دارد.

پیش نیاز های طراحی بسته بندی شامل، عکس های محصول، توضیحات کامل محصول، داستان محصول، قالب های چاپ، سایز محصول و بریف و آینده نگری صاحبین محصول از بازار مخاطبین و قیمت  و…  میباشد.

بله ما در زمینه چاپ (افست ) از امکانات خوبی و بروزی استفاده میکنیم  و خوشحال میشویم از این همکاری.

شما میتوانید از نمایندگان شرکت gs1 در ایران کمک بگیرید و برای دریافت بارکد ایران هم از ایران کد استفاده کنید.

بله اگر شما نیاز دارید خط قالبی اختصاصی و متمایز را داشته باشید تیم ما مشتاقانه آماده طراحی خط قالبی جذاب برای شماست.

گوشی دستمونه!

منتظر تماس شما هستیم، تا با هم پیشرفت کنیم.