خداحافظی با لوگوی قدیمی توییتر


پس از تصاحب توییتر در اکتبر سال گذشته، ماسک شرکت را به نهادی به نام X Corp که والدین آن X Holdings Corp است، جمع کرد. این ماه، مدیر عامل تسلا اعلام کرد که در حال تشکیل یک شرکت هوش مصنوعی جدید به نام xAI است .

اما سوالی که پیش می آید این است که :
با تغییر نام حرکت بعدی چیست ؟
آینده این پلتفرم چیست؟
آیا با تعداد زیاد کامنت منفی و ابراز نارضایتی شدید تعدادی از کاربران و افراد سرشناس، آیا مردم آن را می پذیرند؟

پاسخ کاربران به لوگو جدید توییتر
 

تنها و بهترین جواب می تواند این باشد که :
شاید به آن نیاز پیدا کنیم

ایلان ماسک از 149 میلیون دنبال کننده خود برای ایده های طراحی درخواست کرده بود و به نظر می رسد لوگویی را انتخاب کرده است که روز یکشنبه از طریق یک ویدیو که در بالای فید توییتر خود سنجاق کرده بود، قابل مشاهده است.

مفهوم X از WeChat الگوبرداری شده است، پلتفرم چینی که به کاربران اجازه می دهد چندین عملکرد را انجام دهند، از پیام رسانی گرفته تا سفارش تاکسی و پرداخت قبوض. در ژوئن سال گذشته، ماسک به کارکنان توییتر گفت : «شما اساساً در وی چت در چین زندگی می کنید. اگر بتوانیم آن را با توییتر بازسازی کنیم، موفقیت بزرگی خواهیم داشت.»
او که علاقه مند به تحسین WEcHAT است که مردم میتوانند خرید چیزهایی به عنوان یک سرویس پیام رسان استفاده کنند با کارایی بیشتر از توییتر انجام دهند.
لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید این شرکت که چنین طراحی هایی را برای این شرکت انجام داده بود توییت کرد که :
آینده X بود!

 

تردز و توییتر جدید رقیبی جدی

 

این سرویس خیلی بیشتر از توییتر در حال حاضر است .
پلتفرمی با هدف گذاشتن تصاویر و ارتباط با میدان دیجیتال جهانی شهر بلکه توانایی انجام امور بانکی و اتصال به خدمات دولتی از اهداف ماسک است.

یکی از تحلیلگران هشدار داد که با توجه به دورنمای رقابتی توییتر، که از نظر مالی از مخارج خود توسط تبلیغ‌کنندگان و ظهور رقیب «قاتل توییتر» به نام Threads که توسط متای مارک زاکربرگ راه‌اندازی شد، از نظر مالی آسیب می‌بیند، این اقدام تغییر نام تجاری بسیار خطرناک است .

“این یک حرکت بسیار خطرناک است، زیرا با “X”، ماسک اساساً در حالی که رقابتش در جریان است، از نو شروع می کند.

نظر شما در مورد لوگو x

راستی نظر شما در مورد لوگو جدید توییتر که با X منتشر شده چیه ؟ آیا این لوگو گیرایی توییتر رو داره ؟ هدف ایلان ماسک از ایجاد تحول در لوگوی جدید با قابلیت های جدیدش چه چیزی میتونه باشه و آیا میتونه X کاربران رو مجذوب خودش بکنه یا خیر . خوش حال میشیم نظرتون رو در این مورد برامون زیر همین پست منتشر کنید.