خدمات سئو با برکه

سئو مهم ترین، ارزشمند ترین و ماندگار ترین راه های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهاست، آشنایی با دنیای این سبک بازاریابی برای به نتیجه رساندن هرچه بیشتر سئو امری ضروری است. با خدمات متنوع برکه در این فرایند با خیال راحت برای فرصت های پیشرفت بیشتر خود برنامه ریزی کنید.

خدمات سئو برکه

سئو شرکتی

در سئو شرکتی بازدید خدمات، محصولات یا نام خود را نسبت به رقبا افزایش دهید تا همیشه برای تصمیم گیران همکاری با شما در مقام ارجه تر نسبت به رقبا به نظر بیایید.

سئو فروشگاه

همراه با برکه در بازار پر تب و تاب فروشگاهی موتورهای جستوجوگر حضور داشته باشید. تیم متخصص سئو ما هر آنچه برای دیده شدن شما نیاز است را برای شما فراهم میکند.

سئو اینترنشنال

تیم سئو خانه طرح برکه همواره متود های بین المللی سئو در دنیا را به خوبی رسد میکند تا بتواند در مقابله با پروژه های کلمات بین المللی بتواند به خوبی نیاز های شما را فراهم کند.

مشاوره سئو

شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه های در زمینه استراتژی و اصول سئو سایت خود از ما کمک بگیرید تیم ما میتواند به شما راهکار های خوبی در زمینه سئو دهد.

خدمات سئو نَچرال برکه

آنالیز رقبا

بهینه سازی نرخ تبدیل​

لینک سازی هدفمند

جستوجو کلمات کلیدی

ریپورتاژ نویسی

محتوای سئو محور

استراتژی سئو

کمپین های تبلیغاتی​

چرا سئو را جدی نمیگیریم؟

اگر هر یک از مشکلات زیر را دارید قطعا سئو راه حلی مفید برای شماست

دیده نشدن

مشکل بسیاری از کسب و کار ها با توجه به خدمات و کالاهای بی نقص دیده نشدن است. سئو راهی موثر برای دیده شدن محصولات یا خدمات شماست.

فروش کم

رتبه های اول تا پنجم در گوگل 70% فروش را به خود اختصاص میدهند . اگر در رتبه های اول حضور داشته باشید قطعا فروش شما هم همیشه خوب است.

ترافیک اندک

اگر بازدید کمی دارید، ترافیک وبسایت شما هم قطعا پایین است ترافیک پایین مساویست با جذب مخاطب کمتر و کوچ مخاطبین از وبسایت شماست.

کمبود سیگنال

ما با ابزار های سئو میتوانیم متوجه شویم مخاطبین در چه راستایی از مجموعه شما کمک میگیرند و میتوانیم به راحتی از رفع نیاز مخاطبین قدم بردارید .

چرا برکه را انتخاب کنیم؟

با خدمات سئو را همه صاحبان کسب و کار آشنا هستند . ما تخصص و تجربه قوی در بهینه‌سازی سایت‌ها داریم، و با استفاده از روش‌های پیشرفته، رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را بهبود می‌دهند. این منجر به افزایش ترافیک سایت و جذب بیشترین تعداد کاربران هدف می‌شود. همچنین، خدمات سئو برکه با بهبود عوامل مختلف مانند سرعت بارگذاری صفحات و کیفیت محتوا، نرخ تبدیل کاربران را نیز بهبود می‌بخشند. با استفاده از خدمات سئو برکه، می‌توانید رقبا را پشت سر بگذارید و موقعیت برتری در صنعت خود ایجاد کنید. همچنین، با استفاده از ابزارها و تحلیل‌های پیشرفته، می‌توانید عملکرد سایت خود را ردیابی کرده و بهبود مستمر را تجربه کنید.

تعدادی از مشتریان سئو

سوالات متداول طراحی بسته بندی

تعرفه های طراحی بسته بندی کاملا توافقی میباشد، و به هیچ عنوان نمیتوانیم از نسخه های از پیش تعیین شده استفاده کنیم هر مخاطب یک خواسته دارد و ما طبق خواسته و دستور مشتری قیمت را اعلام می کنیم.

معمولا زمان طراحی بسته بندی به مواردی مانند زمان عقد قرارداد ، ترافیک کاری ، و آماده بودن پیشنیاز هاست. اما بطور معمول زمان آماده سازی طراحی بیش از 10 روز کاری زمان نیاز دارد.

پیش نیاز های طراحی بسته بندی شامل، عکس های محصول، توضیحات کامل محصول، داستان محصول، قالب های چاپ، سایز محصول و بریف و آینده نگری صاحبین محصول از بازار مخاطبین و قیمت  و…  میباشد.

برای نمایش نتیجه ی کار به صورت مرتب و هفتگی برای شما گزارش کار و به صورت ماهانه نیز استعلام و نمودار سرچ کنسول گوگل را به طور دقیق ارائه خواهیم داد.

بله ما در زمینه چاپ (افست ) از امکانات خوبی و بروزی استفاده میکنیم  و خوشحال میشویم از این همکاری.

شما میتوانید از نمایندگان شرکت gs1 در ایران کمک بگیرید و برای دریافت بارکد ایران هم از ایران کد استفاده کنید.

گوشی دستمونه!

منتظر تماس شما هستیم، تا با هم پیشرفت کنیم.