تغیر بزرگ را پیش بینی کنید!
خانه طرح برکه، دریچه ورود کسب و کارها به پیشرفت

چه طرحی دریافت میکنید؟

طراحی لوگو کاملا منحصر بفرد

همکاری با ما به شما این امکان را میدهد، یک طرح منحصر بفرد که به اهداف سازمانی شما نزدیک است را دریافت کنید، خانه طراحی در طراحی اش اصول انحصار در برند را رعایت میکند تا مخاطب در کوتاه ترین زمان از لوگو شما تاثیر بگیرد.

ایده ها متفاوت هستند

در پروژه های طراحی لوگو ما، شما بین 4 الی 6 طرح کاملا متفاوت را دریافت میکند، ما به شما این تضمین را میدهیم که نمونه های طراحی شده شما از لحاظ شخصیت و فن طراحی با هم متفاوت هستند.

ماندگار برای همیشه

در تیم طراحی لوگو برکه اتود های متفاوتی طراحی می شود، و لوگو های ارسالی برای شما حاصل گلچینی از طراحی هایی است که با تایید تیم داوری برای شما ارسال شده است که یکی آیتم های قبولی طرح داشتن مشخصه های ماندگاری طولانی مدت طرح است.

به این لوگو های زیبا نگاه کنید:)

شما در حال انتخاب مهمترین قسمت برای کل برند خود هستید.

مراحل آماده سازی طراحی لوگو

ایده پردازی

پس از دریافت بریف، و جلسه تلفنی یا حضوری، به مرحله ایده پردازی میرسیم. بازار ، رقبا، مخاطبین شما را بررسی میکنیم.

طراحی توسط تیم

هر یک از افراد تیم طراحی شروع به اتود زدن میکنند، تمام ایده ها را جمع میکنیم و لوگوهای غیر مرتبط را حذف میکنیم.

اجرا نهایی

در این مرحله همزمان با اجرا یکبار دیگر قوام طرح ها و ماندگاری و نو بودن لوگو ها را به چالش میکشیم .

ارائه رئال

ما در مرحله ارائه تلاش میکنیم لوگو ها را به مرحله ورود به بازار آماده کنیم، زیبا ترین لوگو ها برای شما دست چین میشود.

انواع آرم و لوگو قابل ارائه

لوگوتایپ :آیا نام شما از هر نظر زیباست، و یا اسمی انتخاب کردید که دارای معنی خاصی است؟ شما باید از لوگو تایپ استفاده کنید یکی از مزیت های لوگو الیپ اینست که مخاطب مستقیم با اسم مجموعه / شرکت یا خدمات شما در ارتباط است .

 

تصویری :زمانی که کلمات نمی توانند آن را به اندازه کافی بیان کنند از  لوگو تصویری استفاده کنید لوگو تصویری به خوبی در ذهن ماندگار میشود.

 

مونوگرام :اگر شرکتی با نام طولانی‌ دارید، اما می‌خواهید از یک لوگوی مبتنی بر تایپوگرافی استفاده کنید، یک لوگو با یک یا دوحرف، می‌تواند حسی هوشمندانه، منحصر به فرد به یک لوگو ببخشد.  

 

انتزاعی : اگر برای کسب و کار خود رویاپردازی میکنید و رویا هارا دوست دارید از لوگو های انتزاعی استفاده کنید، لوگو های انتزاعی خیلی دیر دلتان را میزند، خلاصه همیشه زیبا هستند

چرا برکه را انتخاب کنیم ؟

تضمین ثبت لوگو

در خانه طراحی برکه بدون الگو از لوگوهای موجود طراحی میشوند به همین دلیل لوگوهای طراحی شده توسط خانه طرح برکه قابلیت ثبت در تمام سازمان های ثبتی داخلی و خارجی را دارند

رنگ های سازمانی

یکی از ایده پردازی های ما ، پیشنهاد و انتخاب رنگ است که بهمراه تمام پکیج های لوگو ما ارائه میشود. از نظر ما لوگو خام به تنهایی نمیتواند به خوبی پیام خود را منتقل کند.

طراحی قابل چاپ

در پروسه طراحی تمام قواعدی که در چاپ، لیزر، نمایش نیاز است اجرا شود را رعایت میکنیم، یک لوگو باید در تمام شرایط از دید خوبی بهره مند باشد.

تعامل در طراحی

ما قبل از شروع با وسواس زیاد در مورد تمام ابعاد شغل و برند شما اطلاعات نیاز داریم و از قبل تصویر سازی ذهنی برای شما آماده میکنیم تا شما هم تصور درستی از طرح ما داشته باشید.

لوگو چند نسخه ای

نگران دریافت فایلهای خود نباشید، در انتهای طراحی ما تمام فایل های PNG,AI,SVG,CDR,AL,PDF شما را ارسال میکنیم. و انحصار خود را در طراحی لوگو به شما واگذار میکنیم.

با نوآوری بیشتر

تیم طراحی لوگو برکه با بیش از 10 سال طراحی ، به طراحی و متود روز پایبند است و فقط از تجربه در طراحی خود استفاده نمیکند و بروز بودن را ارجه تر میداند.

سوالات متداول طراحی بسته بندی

تعرفه های طراحی لوگو کاملا توافقی می باشد، مراجعی هم مانند انجمن صنفی طراحان هم از قیمت های منصفانه ای برای تمام لوگو ها برخوردار نیستند اما بطور معمول تعرفه ما را بسته به نوع پروژه تقریبا از 25% تا 60 % تعرفه لوگو انجمن طراحان میتوان محاصبه کرد.

معمولا زمان طراحی لوگو و آرم  به مواردی مانند زمان عقد قرارداد ، ترافیک کاری ، و آماده بودن پیشنیاز هاست. اما بطور معمول زمان آماده سازی طراحی بیش از 13روز کاری زمان نیاز دارد.

پیش نیاز های طراحی لوگو، فرم بریف است که میتوانید بصورت شفاهی را کتبی برای ما ارسال کنید ، توجه داشته باشید هرچه بریف شما کامل و مفصل تر باشد مارا به طراحی مورد نظر شما نزدیک تر میکند.

ما بجز طراحی لوگو، تمام خدمات در برندیگ را انجام میدهیم ، مانند: برندبوک، رنگ سازمانی، شعار تبلیغاتی، تدوین نام تجاری ، طراحی بسته بندی و استراتژی …

بله ما در زمینه چاپ (افست ) از امکانات خوبی و بروزی استفاده میکنیم  و خوشحال میشویم از این همکاری.

نحوه پرداخت لوگو های پا 70 درصد از مبلغ را در زمان شروع کار و باقیمانده را پس از تایید دریافت میکنیم.

گوشی دستمونه!

منتظر تماس شما هستیم، تا با هم پیشرفت کنیم.

یک لوگو برای چند سال قدمت خواهد داشت؟

مانند همه چیزهای برندسازی و بازاریابی، هیچ قانون سختی در مورد طول عمر طراحی لوگو وجود ندارد. با این حال، اغلب متوجه می شوید که یک لوگوی خوب و حرفه ای باید حدود 10 سال برای شما دوام بیاورد. به خاطر داشته باشید که اگر لوگوی خود را حرفه ای طراحی کرده باشید، این موضوع صدق می کند

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

لوگو بخش مهمی از هویت هر برند است و اغلب اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه می بیند و استفاده از لوگویی که از رقبا متمایز باشد بسیار مهم است. اما هزینه طراحی لوگو چقدر باید باشد؟

حقیقت این است که متغییرهای زیادی وجود دارد که تعیین میکند چقدر برای طراحی لوگو هزینه باید کرد.
طراحی لوگو در هیج کجای دنیا لیستی ندارد و این بستگی دارد، زیرا هر پروژه منحصر به فرد است از 500 هزار تومان میتواند شروع شود و تا ارقام بسیار بالا متفاوت باشد.
طراحان با کیفیتی در سایت ها وجود دارند که هزینه طراحی فریلنسرها بسیار پایین تر از آژانس های تبلیغاتی هستند که شما میتوانید نمونه کارهای آن هارا مشاهده کنید و اگر از پارامترهای مورد نظر شما در آنها وجود داشت میتوانید همکاری کنید.

فریلنسرها را بررسی کنید:

فریلنسر مبتدی
فریلنسر با تجربه
فریلنسر مشهور

مشخص است که هزینه طراحی هر کدام چقدر خواهد بود!

آژانس های تبلیغاتی
اینجا، جایی است که اکثر صاحبان مشاغل کوچک تا متوسط به دنبال طراحی لوگوی با کیفیت هستند پس در نتیجه هزینه طراحی لوگو بالاتر خواهد بود.
بودجه شما از بین نمیرود اگر در انتخاب آزانس تبلیغاتی به درستی تحقیق کرده باشید.
آژانس های تبلیغاتی، تحقیقات عمیق بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را برای تعیین اینکه چگونه برند شما می تواند در بازار متمایز شود و تیم های خلاقی روی شما کار می کنند انجام می دهند.

آیا لوگو باعث فروش می شود؟
لوگوها باعث فروش نمی شوند، استراتژی ها باعث فروش می شوند.

3 روش اصلی وجود دارد که لوگوها بر فروش یک شرکت تأثیر می گذارند.

. آنها اولین تصور را از مشتریان بالقوه تقویت می کنند.
. لوگو، اعتماد و امنیت را به کمک رنگ را در مخاطبین ایجاد می کنند.
. لوگوها به برجسته شدن در میان سایر شرکت ها کمک می کنند.

 

لوگو مینیمال چیست؟

یک لوگوی مینیمالیستی تزئینات و رنگ های غیر ضروری را حذف می کند تا علامتی ایجاد کند که به اندازه یک طراحی پیچیده تأثیرگذار باشد، بلکه بیشتر.
لوگوهای مینیمالیستی ممکن است ساده باشند، اما ساده طراحی نشده اند. اگر به دنبال یک لوگوی تمیز و مدرن برای تازه کردن برند خود هستید، می توانید از اصول طراحی مینیمالیستی الهام بگیرید.به طور کلی، هرچه جزئیات طرح شما کمتر باشد، مخاطبان شما سریعتر آن را تشخیص و به خاطر خواهند سپرد.

لوگو و هویت بصری چیست؟

طراحی لوگو و برند در قلب ایجاد هویت بصری است. لوگو مهمترین نماد برای یک برند است و بسیاری از انتخاب های گرافیکی، رنگ و تایپوگرافی هویت بصری آینده را نشان می دهد. این دسته همچنین شامل موارد شناسایی مانند کارت‌های ویزیت، سربرگ‌ها و آواتارهای اجتماعی/تصاویر جلد می‌شود، که در آن هدف اساساً تشخیص نام تجاری است.
هویت بصری تمام اطلاعات تصویری و گرافیکی است که نشان می دهد یک برند چه کسی است و آن را از بقیه متمایز می کند.

 

 

لوگوهای آماده و پیش فرض چیست؟

لوگوی برند شما از هر نظر، چهره کسب‌وکار شما خواهد بود. اما این چهره باید چیزی بیش از جذابیت ظاهری داشته باشد و نقش لوگو در هویت برند هم غیرقابل‌انکار است. با تصور اینکه با انتخاب لوگوهای آماده بجای کمک گرفتن از طراح، در هزینه ها صرفه جویی شده است سخت در اشتباه هستید.
لوگوهایی که توسط ربات ها ساخته می شوند یا از قبل طراحی شده اند فاقد ارزش و اعتبار برای یک برند هستند و صرفا یک سمپلی از یک حرف یا تصویر را به شما ارائه می دهد که کمترین ارتباط را به برند شما نخواهد داشت. برندسازی روی این لوگوها، موفق نخواهند بود

چه اصولی در طراحی لوگو باید رعایت شوند؟
اصول کلیدی طراحی لوگو

1- سادگی
2- اصالت
3- منطق بودن با فعالیت برند
4- مقیاس پذیری
5- تعادل و نسبت
6- مختص زمان خاصی نباشد.

لوگو شخصی چیست؟
برندسازی شخصی، همانطور که از اصطلاح نشان می دهد، همه چیز در مورد خود شما و شخصیت شما است که به یک برند تبدیل شده است.هنگامی که برند خود را می سازید، داشتن یک لوگوی شخصی بسیار مهم است که بتوانید از آن برای جنبه های مختلف برند خود، از کارت ویزیت گرفته تا کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

تفاوت بین لوگوی شرکت و لوگوی شخصی در این است که لوگوی شخصی باید عناصری از شخصیت شما نیز داشته باشد و نماینده کار شما باشد. یک لوگوی شخصی باید به یاد ماندنی باشد و به راحتی قابل تشخیص باشد. همچنین می‌تواند شامل نام وب‌سایت، محصول، نام تجاری یا نام شخصی شما باشد.

Contact Us

Contact Us

Please fill out the form below to contact us.