مهارت!
عکاسی تبلیغاتی خوب شما را متقاعد می کند که چیزی را خریداری کنید که شاید حتی واقعاً به آن نیاز ندارید. برای رسیدن به این هدف، عکاس تبلیغاتی موفق آمیزه ای از مهارت عکاسی و درک روانشناسی را به کار می گیرد. قوی ترین ارتباط بین مشتریان و محصولات، ارتباط عاطفی است. اگر بتوانید عکسی بسازید که تصویر ذهنی مانند زندگی شادتر، خانه بهتر یا خاطره ای دوست داشتنی را ایجاد کند به جای اینکه فقط محصول را به نمایش بگذارید، مشتری یک پیوند عاطفی ایجاد می کند و به احتمال زیاد خرید می کند.