همه یما با برند فیروز آشنا هستیم . برند فیروز رو اکثر ما ، استفاده کردیم . این برند بهداشتی جایگاه قشنگیو در ذهن
افراد بزرگ سال میان سال و از همه مهم تر کودکان داره .
چرا کودکان ؟چون که چشمو نمیسوزونه !
وقتی اسم فیروز میاد یاد شام های بچه میفتیم به طور ناخودآگاه شاید این طرز فکر به بسته بندی فیروز ارجاع پیدا می کنه
فیروز همکاری خودش را در سال 1353 با شرکت آمریکایی جانسون آغاز کرد .
شرکت فیروز برند جانسون ایران را با نام جانسون اند ، تاسیس کرد .
بسته بندی شکل درب بطری همه و همه آدرسی از شرکت جانسون بوده تا به امروز .
در این شرکت همه چیز در واقع مونتاژی از برند جانسون آمریکا بود .
استفاده از معلولین در همه ی قسمت های شرکت به عنوان نیروی اصلی شرکت همه مارا به وجد می آورد .
استفاده از نیرویی که در جامعه ما ، کم تر به آن توجه می شود و در واقع نیروی کاری تلقی نمی شوند .
این کار شرکت فیروز بسیار زیبا و فکرشده بوده .
ایجاد اشتغال یکی از بحث های اصلی شرکت است ، شرکت جانسون با این کار حجت را تمام کرده
و باعث ایجاد هزاران نفر در پرسنل شرکت خود شده است .
ما بدنبال دفاع از حقوق شهروندی و اجتماعی معلولین هستیم و به خاطر همین مساله نیز
به بعضی مسوولین انتقاد داشته و آنها را به چالش کشاندیم و همین موضوع نیز ظاهرا برای برخی ناخوشایند بوده است
و باعث شده تا این اتفاق بیافتاد و تلاش شود تا فعالیت های فیروز کمرنگ جلوه داده شود.
این برند از تبلیغات های تلوزیونی و بیلبوردی استفاده نمی کند .
این برند هزینه تبلیغات خود را صرف شبکه های مجازی و دیجیتال مارکتینگ کرده .
یکی از صفحات پر بازدید و زیبای این برند را می توان برند توئیتر نام برد.
شرکت فیروز علاوه بر ایجاد تبلیغات نوین و فعالیت در عرصه های اجتماعی
در این سال های هویت بصری خوبی در ذهن مخاطب بر جای گذاشته
حتما با دیدن تصاویر زیر شما هم می گویید با خودتان : عع چه باحال راس میگه ها
به این میگن هویت بصری آره
مادرکارخانه طرح بی دی فکر کردیم ، با ایجاد یه سری تغییرات کوچیک
شاید بشه جایگاه این برند رو در ذهن مخاطب قشنگ تر کرد
این ها پیشنهاد هایی هستند توسط ما برای فیروز با ما همراه باشید
در آخر لازمه که از این جمله معروف استفاده کنیم :
فیروز عزیز چیزی از ارزش های شما کم نمیشه