بالا بردن سرعت سایت وردپرس بسیار ساده
2022-11-06Brand Loyalty
2022-11-15بهروزرسانی الگوریتم هرزنامه در اکتبر 2022 توسط گوگل منتشر شد
گوگل تایید کرده است که بهروزرسانی الگوریتمی که هدف آن مبارزه با هرزنامهها است در حال انتشار در نتایج جستجو در سراسر جهان و به همه زبانها است. طبق گفته گوگل، انتشار کامل آپدیت هرزنامه اکتبر 2022 مدتی طول می کشد. (کاملا بدیهی است زیرا 11 ماه آماده سازی گوگل برای راه اندازی آن طول کشید.
برای اطمینان از کیفیت نتایج موتور جستجوی خود، گوگل به طور معمول بهروزرسانیهای هرزنامه را منتشر میکند. با این حال، جزئیات دقیق این بهروزرسانیها به ندرت منتشر میشود، مگر زمانی که انواع خاصی از هرزنامهها را هدف قرار میدهد، مانند بهروزرسانی هرزنامه پیوند در آگوست 2021.
گوگل به وضوح آنچه را که هرزنامه میداند، تعریف میکند، که شامل فریب دادن کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی یا نصب بدافزار بر روی رایانههایشان است. بهروزرسانیهای هرزنامه به شناسایی کلاهبرداریهای فیشینگ و سایر سایتهای جعلی کمک میکنند که سعی میکنند با قرار دادن صفحات مرتبط در نتایج جستجو رتبهبندی کنند.
در حالی که برخی ممکن است صفحات وب نازک را هرزنامه در نظر بگیرند، اما با تعریف گوگل از هرزنامه مطابقت ندارند. محتوای نازک به احتمال زیاد توسط الگوریتم محتوای مفید گوگل ضربه می خورد. هکرها حتی میتوانند سایتهایی را که از اصول جستجوی گوگل پیروی میکنند به خطر بیاندازند. اگر یک سایت به اندازه کافی ایمن نباشد، ممکن است ناآگاهانه به کاربران هرزنامه ارائه دهد.
اگر به دنبال بهروزرسانی هرزنامه اکتبر 2022 کاهش رتبهبندی را مشاهده کردید، باید امنیت سایت خود را بررسی کنید و به دنبال نشانههایی از حمله احتمالی باشید. به طور کلی، زمانی که گوگل سایتی را با یک آپدیت هرزنامه بازدید می کند، محتوای آن یا در نتایج جستجو کاهش می یابد یا از گوگل حذف می شود.
اگر یک بهروزرسانی هرزنامه به وبسایت شما وارد شده باشد، Google میگوید بازیابی آن ممکن است ماهها طول بکشد، مشروط بر اینکه بخواهید تغییرات لازم را برای مطابقت با سیاستهای هرزنامه Google اعمال کنید.
انتشار بهروزرسانی الگوریتم اصلی سپتامبر 2022 تکمیل شد (26 سپتامبر 2022)
گوگل رسما اعلام می کند که عرضه به روز رسانی الگوریتم اصلی سپتامبر 2022 آن اکنون کامل شده است.
بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022 که در 12 سپتامبر، تنها سه روز پس از پایان عرضه بهروزرسانی محتوای مفید Google آغاز شد، دو هفته طول کشید تا بهطور کامل منتشر شود.
این دومین بهروزرسانی هستهای در سال پس از بهروزرسانی الگوریتم هستهای در ماه می 2022 است.
با این حال، از نظر تأثیر، جامعه SEO ادعا می کند که این به روز رسانی بسیار سریع است، اما تاثیر کمتری نسبت به به روز رسانی های اصلی قبلی دارد.
اگرچه این بهروزرسانی تأثیر زیادی ایجاد نکرده است، ممکن است سایتهایی وجود داشته باشند که پس از این بهروزرسانی اصلی تحت تأثیر قرار بگیرند.
اگر سایت شما یکی از آنهاست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاه دقیق تری به آنچه گوگل در مورد به روز رسانی های اصلی خود دارد بیندازید و بر اساس آن در سایت خود اصلاحاتی انجام دهید.
این تا حد زیادی به شما کمک می کند تا سایت خود را بازیابی کنید، به خصوص که توصیه مستقیماً از دهان آسب می آید.
انتشار بهروزرسانی بررسیهای محصول سپتامبر 2022 کامل شد (26 سپتامبر 2022)
Google تکمیل بهروزرسانی بررسیهای محصول سپتامبر 2022 را در 26 سپتامبر 2022 تأیید میکند.
این خبر پس از آن منتشر شد که غول موتور جستجو بی سر و صدا همان را در صفحه به روز رسانی رتبه بندی جستجوی گوگل خود به روز کرد.
بهروزرسانی بررسیهای محصول سپتامبر 2022 که در 20 سپتامبر راهاندازی شد، اکنون تا یک هفته دیگر کاملاً فعال است.
همچنین، قابل توجه است که گوگل این بهروزرسانی بررسیهای محصول را در همان روزی که اعلام کرد بهروزرسانی الگوریتم اصلی آن در سپتامبر 2022 منتشر شده است، عمومی کرد.
همانطور که گفته شد، صاحبان وبسایت و سئوکارها اکنون دو بهروزرسانی الگوریتم جدید دارند که در صورت مشاهده تغییرات قابل توجه در رتبهبندی جستجوی Google سایت خود، باید به دنبال آن باشند.
اگر سایت شما مبتنی بر بررسی نیست، فقط باید به بروزرسانی اصلی توجه کنید. از سوی دیگر، اگر شما شخصی هستید که وب سایتی را اداره می کنید که دارای بررسی محصول است، باید به هر دو به روز رسانی توجه یکسانی داشته باشید تا موارد مربوط به سایت خود را اصلاح کنید.
همانطور که جان مولر از گوگل میگوید، “با بهروزرسانیهای اصلی، ما آنقدر روی مسائل فردی تمرکز نمیکنیم، بلکه بر ارتباط کلی وبسایت تمرکز میکنیم.”
بنابراین، بهروزرسانیهای اصلی همه سایتها را هدف قرار میدهند در حالی که بهروزرسانیهای Product Reviews بهطور خاص سایتهای بررسی محصول را هدف قرار میدهند. این موضوع برای بهروزرسانیهای سپتامبر ۲۰۲۲ گوگل نیز صادق است.
مطمئن شوید که دستورالعمل های گوگل را با در نظر گرفتن ماهیت وب سایت خود دنبال می کنید.
بهروزرسانی بررسیهای محصول سپتامبر 2022 منتشر شد (20 سپتامبر 2022)
گوگل در 20 سپتامبر 2022 بهروزرسانی بررسیهای محصول سپتامبر 2022 خود را عرضه کرد.
این پنجمین بهروزرسانی الگوریتم از مجموعه بهروزرسانیهایی است که بر روی سایتهای بررسی تمرکز دارد.
پس از انتشار در 20 سپتامبر 2022، انتظار می رود این به روز رسانی در عرض یک هفته به پایان برسد.
در حالی که گوگل به بهروزرسانی بررسیهای محصول در ماه آگوست اشاره کرد، این بهروزرسانی پس از انتشار بهروزرسانی الگوریتم اصلی سپتامبر گوگل، کمی دیر ارائه شد.
گفتنی است، اگر به زودی شاهد نوساناتی در رتبه سایت خود باشید، احتمالاً تعجب خواهید کرد که آیا این نوسان به دلیل به روز رسانی اصلی است یا به روز رسانی بررسی های محصول.
اساساً بهروزرسانی بررسیهای محصول، سایتهایی را هدف قرار میدهد که نظرات محصول را منتشر میکنند. بنابراین، اگر سایت شما دارای محتوای مبتنی بر بررسی است، افزایش یا کاهش رتبهبندی به احتمال زیاد پیامد بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر 2022 است.
از سوی دیگر، اگر یک سایت بررسی را اجرا نمی کنید اما همچنان در آینده نزدیک شاهد نوسانات در موقعیت SERP خود هستید، ممکن است به روز رسانی ماه سپتامبر گوگل عامل تغییر باشد.
انتشار بهروزرسانی الگوریتم اصلی سپتامبر گوگل آغاز شد
گوگل تنها یک هفته پس از عرضه بهروزرسانی محتوای مفید که بسیار مورد ادعا قرار گرفته بود، عرضه بهروزرسانی اصلی سپتامبر را تأیید کرد .
انتشار آخرین بهروزرسانی هستهای از Google ممکن است تا ۲ هفته طول بکشد تا در طی آن وبسایتها شاهد نوسانات رتبهبندی گسترده باشند.
مانند گذشته، بهروزرسانی اصلی برای متزلزل کردن رتبهبندی SERP در نظر گرفته شده است و سایتهایی که گوگل مییابد ارزش بهتری برای هدف جستجوی کاربران ارائه میدهند از این بهروزرسانی بهرهمند خواهند شد.
با این حال، سایت هایی که شاهد افت شدید رتبه هستند، نیازی به وحشت ندارند. گوگل به این گونه سایتها پیشنهاد میکند که محتوای صفحاتی را که رتبهبندی آنها کاهش یافته است، دوباره بررسی کنند.
ایجاد محتوای مرتبط با کاربران تنها راه برای رهایی از تأثیر بهروزرسانی اصلی است. گوگل یک صفحه اختصاصی در مورد آنچه صاحبان سایت باید در مورد به روز رسانی های اصلی گوگل بدانند دارد.
در این صفحه، غول موتور جستجو به وضوح بیان می کند که افت رتبه به دلیل کیفیت لینک یا سایر مشکلات SEO اتفاق نمی افتد. در عوض، الگوریتم گوگل ممکن است وب سایت های دیگری را با صفحاتی که قبلاً عملکرد ضعیفی داشتند، علیرغم تلاش بسیار زیاد برای مرتبط ساختن محتوا با کاربران پیدا کرده باشد.
با پرسیدن چند سوال اساسی در مورد محتوای خود، می توانید ارزیابی کنید که آیا استراتژی محتوای شما با توصیه های گوگل همسو است یا خیر.
پانزده سوال درباره کیفیت محتوا که باید بپرسید آیا به روز رسانی اصلی گوگل مورد توجه قرار گرفته است
- آیا افراد واقعی محتوای شما را برای افراد واقعی می نویسند؟
- آیا برای افزودن مداوم اطلاعات منحصر به فرد به محتوای خود زمان و تلاش خود را صرف کرده اید؟
- آیا فقط سطح سطح موضوع را لمس می کنید یا عمیق می شوید؟
- چه چیزی در محتوای خود دارید که آن را در مقایسه با رقبا بهتر می کند؟
- آیا عنوان، توضیحات و محتوا را بیش از حد بهینه کرده اید تا ربات ها و نه کاربران واقعی را جذب کنید؟
- آیا از استراتژی کلیک طعمه برای جلب توجه کاربران استفاده می کنید؟
- آیا محتوای شما پتانسیل دریافت منابع طبیعی (بک لینک) را دارد؟
- آیا محتوا توسط شخصی نوشته شده است که تخصص زیادی در این زمینه دارد؟
- آیا روی یک طاقچه تمرکز می کنید یا در مورد چیزی زیر آفتاب می نویسید؟
- آیا محتوای شما برخلاف حقایق به طور کلی اثبات شده علمی است؟
- آیا افراد پس از امتحان توصیه های موجود در محتوای شما، پول یا زندگی خود را از دست می دهند؟
- آیا محتوا از بهترین شیوه های گرامری پیروی می کند؟
- آیا محتوای سندیکایی است؟
- آیا محتوا با عناصر بینابینی مزاحم همراه است که مانع تجربه کاربر می شود؟
- تجربه موبایلی محتوای شما چقدر خوب است؟
انتشار بهروزرسانی محتوای مفید تکمیل شد – 9 سپتامبر
Google تأیید کرده است که عرضه بهروزرسانی محتوای مفید اکنون کامل شده است. آخرین بهروزرسانی الگوریتم Google در 25 آگوست عرضه شد و تکمیل آن 15 روز طول کشید.
اگرچه تبلیغ یا ترس از ایجاد نوسانات گسترده در رتبه بندی SERP وجود داشت، این به روز رسانی تنها بر تعداد بسیار کمی از سایت ها تأثیر داشت.
این به روز رسانی به عنوان یک سیگنال گسترده سایت جدید اعلام شد که قصد دارد وب سایت ها را بر اساس مفید بودن محتوای منتشر شده طبقه بندی کند.
گوگل در مورد شیوه های انتشار محتوای هوش مصنوعی تولید شده خودکار، محتوای سطحی که هیچ ارزشی اضافه نمی کند و محتوای مبتنی بر فرضیات هشدار داد.
به سایتهایی که تحت تأثیر بهروزرسانی قرار میگیرند، توصیه میشود محتوای منتشر شده را مجدداً مشاهده کنند و اطمینان حاصل کنند که فقط محتوای با کیفیت بالا و مرتبط برای خزیدن Google در دسترس است.
اگر ناشری هستید که محتوا را منحصر به فرد، ارزشمند برای کاربر و بسیار معتبر نگه میدارید، این احتمال وجود دارد که این بهروزرسانی بهجای زیانآوری، یک موهبت باشد.
تنها زمانی که این بهروزرسانی نوسانات شدید رتبهبندی را نشان داد، در 8 سپتامبر، درست یک روز قبل از کامل شدن عرضه بود.
اگر میخواهید درباره بهروزرسانی محتوای مفید جدید بیشتر بدانید، در اینجا یک پست مفصل وجود دارد که میتواند به شما در درک کامل سیگنال جدید کمک کند.
انتشار به روز رسانی محتوای مفید آغاز می شود
همانطور که گوگل قبلاً اعلام کرده بود، انتشار بهروزرسانی محتوای مفید در 25 آگوست آغاز شد و صفحه رسمی بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجو شامل آن میشود. اگرچه این به روز رسانی در 25th منتشر شد، اما گوگل تخمین می زند که حداقل یک یا دو هفته طول بکشد تا کل عرضه کامل شود.
هیچ صحبت فوری در مورد نوسانات مهم رتبه بندی وجود ندارد. با این حال، گوگل در طول پیشاعلان تایید کرده بود که بازتاب تاثیر بهروزرسانی ممکن است تا دو ماه طول بکشد.
ما همچنین می دانیم که محتوای مفید اکنون یک سیگنال در به روز رسانی اصلی است، به این معنی که سیگنال می تواند زمانی که ربات های گوگل صفحات وب را دوباره خزیده می کند استفاده شود.
من یک مقاله گسترده در مورد به روز رسانی محتوای مفید و اینکه چگونه صاحبان وب سایت می توانند با سیگنال جدیدی که غول جستجو در الگوریتم خود گنجانده است وفق دهند، انجام داده ام.
به روز رسانی محتوای مفید از قبل اعلام شده است
گوگل آپدیت بزرگ بعدی را از قبل اعلام کرده است! این یک بهروزرسانی محتوای مفید است و در این هفته منتشر خواهد شد.
«بهروزرسانی محتوای مفید» ما که هفته آینده راهاندازی میشود، بهجای محتوایی که عمدتاً برای جذب ترافیک جستجو ساخته شده است، محتوای اصلی و مفیدی را که توسط مردم ساخته شده است، برای مردم بهتر نشان میدهد. این بخشی از یک تلاش گسترده برای نشان دادن اطلاعات
اگرچه ما در مورد جدول زمانی مطمئن نیستیم، انتظار میرود که یک یا دو هفته طول بکشد تا عرضه کامل شود.
انتظار میرود این بهروزرسانی تأثیر گستردهای داشته باشد زیرا گوگل تأیید کرده است که وبسایتهایی که نتوانند هدف جستجوی کاربران را برآورده کنند، با افت رتبه مواجه خواهند شد.
بهعلاوه، بهروزرسانی محتوای مفید یک بهروزرسانی گسترده سایت خواهد بود، به این معنی که سایتهایی که محتوای غیرمفید زیادی مانند تولید خودکار هوش مصنوعی، بازنویسیشده، خراششده و محتوایی که اصول اولیهای را که مردم از قبل درباره آنها آگاه هستند منتشر میکنند، افت زیادی خواهند دید. زیرا آنها به عنوان غیر مفید طبقه بندی می شوند.
برخی از SEO ها این را به عنوان به روز رسانی پاندا 2.0 حدس می زنند زیرا انتظار می رود تأثیر آن به همان شدت یا بدتر از آنچه به روز رسانی پاندا در سال 2012 انجام داد باشد.
تمرکز این بهروزرسانی، رتبهبندی وبسایتهایی است که محتوای اصلی نوشته شده توسط افراد واقعی (نه Ai) را برای افراد واقعی (نه برای googlebots) منتشر میکنند.
بهعلاوه، وبسایتهای عمومی که در مورد همه موضوعات زیر آفتاب مینویسند، ممکن است پس از این بهروزرسانی رتبهبندی برایشان سخت باشد. گوگل قاطعانه اعلام کرده است که این به روز رسانی باعث افزایش رتبه سایت هایی می شود که محتوایی را منتشر می کنند که تخصص آنها ثابت شده است.
وقتی نوبت به تخصص نویسنده میرسد، گوگل مجدداً پیشنهاد میکند که محتوای نوشته شده توسط افرادی که ردپای دیجیتالی قبلی در مورد این موضوع نوشتهاند، رتبهبندی مقالات را بالاتر خواهد دید. همچنین، ما معتقدیم تازگی محتوا نیز نقش حیاتی ایفا خواهد کرد.
این همچنین به این معنی است که محتوایی که امروز رتبه بندی می شود ممکن است چند ماه بعد رتبه خود را از دست بدهد، اگر نتوانند آن را با به روز رسانی های به موقع به روز کنند که می تواند ارزش بیشتری به مقاله بیافزاید.
به طور کلی، با این بهروزرسانی آتی، گوگل از همه صاحبان وبسایت میخواهد روی ایجاد محتوایی تمرکز کنند که واقعاً به کاربران کمک کند.
اگر گوگل شواهد کافی مبنی بر تعامل نامطلوب کاربر با محتوا پیدا کند، سایتها رتبهبندی آنها را تحت تاثیر قرار میدهند.
به محض شروع عرضه، شما را با اطلاعات بیشتر بهروزرسانی خواهیم کرد.
انتشار بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 تکمیل شد
بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 Google در 27 ژوئیه 2022 راهاندازی شد و در 2 آگوست 2022 به پایان رسید. در حالی که انتظار میرفت بین دو تا سه هفته طول بکشد، خبر تکمیل بهروزرسانی این الگوریتم تنها در شش روز غافلگیرکننده است. به جامعه SEO
اگرچه به نظر می رسد برخی از سایت ها بیشتر از این به روز رسانی الگوریتم ضربه خورده اند، اما واقعاً در این صنعت صحبت زیادی در مورد آن وجود ندارد.
همانطور که احتمالا می دانید، گوگل راه های خود را دارد و این به روز رسانی راهی است که گوگل به سایت های نقد و بررسی که محتوای بهتری منتشر می کنند پاداش می دهد.
این همچنین به این معنی است که سایت های بررسی که از محتوای ارزش افزوده کوتاهی برخوردار هستند، احتمالاً رتبه بندی خود را کاهش می دهند.
اگر وب سایت نقدی را اجرا می کنید، زمان آن رسیده است که میزان ترافیک خود را بررسی کنید.
آیا افزایش ترافیک را می بینید یا به همین شکل باقی می ماند؟ به کار خود ادامه دهید.
اگر شما یکی از آن سایتهایی هستید که پس از بهروزرسانی این الگوریتم به شدت ضربه خوردند، احتمالاً رقبای شما محتوای بهتری نسبت به شما ایجاد میکنند، به این معنی که باید استراتژی محتوای خود را اصلاح کنید.
به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول ژوئیه 2022
گوگل به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول جولای 2022 خود را در 27 جولای 2022 منتشر کرد.
این چهارمین بهروزرسانی الگوریتم از مجموعه بهروزرسانیهایی است که بررسیهای محصول را هدف قرار میدهد.
گوگل در توییتر این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.
امروز ما بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم
این بهروزرسانی الگوریتم که در 27 ژوئیه 2022 راهاندازی شد، طی دو تا سه هفته به پایان میرسد.
هیچ دستورالعمل خاصی در مورد بهروزرسانی الگوریتم بررسی محصول جولای 2022 تاکنون ذکر نشده است.
این بهروزرسانی الگوریتم بهعنوان یک توسعهدهنده از الگوریتم بررسی محصول Google که برای اولین بار در مارس 2021 راهاندازی شد، انتظار میرود به سایتهایی که نظرات محصول را بر اساس تحقیقات عمیق منتشر میکنند به جای آنهایی که فقط اطلاعاتی را که در وبسایت سازنده ظاهر میشوند، بازنویسی میکنند، پاداش دهد.
بنابراین، آیا بر همه سایت ها تأثیر می گذارد؟ خیر
این یک بهروزرسانی اصلی نیست و بنابراین برای همه سایتها قابل اجرا نیست.
همچنین برای سایتهای تجارت الکترونیکی که مشتریان میتوانند نظرات خود را بنویسند، اعمال نمیشود، زیرا آنها بهعنوان مقالات بررسی کامل به حساب نمیآیند.
این فقط بر سایت هایی تأثیر می گذارد که بررسی های طولانی مدت محصول را منتشر می کنند.
بنابراین، اگر به زودی شاهد نوساناتی در رتبه بندی جستجوی وب سایت بررسی خود هستید، احتمالاً به دلیل به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول در جولای 2022 است.
از بهروزرسانیهای بررسی محصولات Google، مشاهده میشود که Google نظراتی را که برای کاربران ارزش میافزایند در اولویت قرار میدهد.
موتور جستجو به نظراتی علاقه دارد که بر اساس تجربیات دست اول آزمایش شده و آزمایش شده است تا بررسی های پخته شده.
به Google بگویید که با گنجاندن مزایا، کاستی ها و ویژگی های محصولاتی که بررسی می کنید و همچنین مقایسه آنها با سایر محصولات مشابه، انتظاراتش را برآورده می کنید.
همچنین، تصاویر محصولاتی را که بررسی میکنید، اضافه کنید.
عرضه بهروزرسانی الگوریتم اصلی مه 2022 تکمیل شد (9 ژوئن 2022)
دو هفته پس از عرضه بهروزرسانی اصلی ژوئن 2022، گوگل در 9 ژوئن تأیید کرد که عرضه کامل شده است.
عرضه بهروزرسانی اصلی می 2022 اکنون کامل شده است.
مهم است که توجه داشته باشید که در طول این دو هفته نوسانات عمده ای وجود داشت و ما شاهد بودیم که وب سایت ها رتبه هایی را کسب کردند، سپس آنها را در عرض چند روز از دست دادند و سپس دوباره آنها را به دست آوردند.
قطعاً به نظر می رسد که گوگل در طول این به روز رسانی تغییرات عمده ای در الگوریتم اصلی انجام داده است. بنابراین، امیدواریم تا چند ماه دیگر شاهد یکی دیگر نباشیم. انگشتان ضربدری.