چگونه به discover راه پیدا کنیم
2022-04-09رمز موفقیت در فروش اینترنتی
2022-04-23در لوکس گرایی حراج ممنوع
حراج ، تخفیف مشخص و عمومی با هدف فروش کالاهای بدفروش و فروش نرفته است ، که به کل در مسیری متعارض با لوکس گرایی قرار دارد . قیمت و ارزش
کالای لوکس باید در طول زمان افزایش بیابد نه اینکه به ناگهان سقوط کند : ه محصول لوکس می بایست بی زمان باشد ، نه اینکه به سرعت منسوخ و از مدافتاده
شود . ه خرید یک محصول لوکس ، عملی تعمدی و برنامه ریزی شده است نه حرکتی لحظه ای و ناشی از تب خرید و تقلیدوار . ه قیمت در لوکس گرایی در پس
زمینه است ، نه اینکه عامل اصلی و پیشاهنگ باشد . حراج شما قیمت را می خرید نه محصول را در نتیجه ، برندی که حراج دارد را نمی توان لوکس حساب کرد ، و
محصولات حراجیها نیز لوکس محسوب نمی شوند . این موردی است که دامنگیر خطوط محصولات مد لوکس است . حراج در مد امری مهم و کلیدی است :
مد اساسا درباره ی تغییرات برنامه ریزی هر سال چند باره ضروری است که مشتریان را به داخل فروشگاهها کشاند و سبب خرید آنها شد ، از این رو فروشگاهها
نیازمند فضا برای محصولات جدید هستند ، کالاهای فروش نرفته می بایست در فرایند حراج به فروش بروند . اگرچه در ظاهر هر دو دسته محصولاتی از جنس
پوشیدنیها و اکسسوری هستند ، اما حراج در یکی از اصول مهم ، و در دیگری از اعمال ممنوعه است . برای مثال ، لویی ویتن که گاهی کیفهای خاص مد هم تولید
می کند ، اما اگر در انتهای فصل کیفهای فروش نرفته داشته باشد ، به جای کاهش قیمت و حراج ، در اقدامی به ظاهر غیر اقتصادی همه ی آنها را معدوم می کند
. استراتژی لوکس لویی ویشن در کالاهای چرمی ایجاب می کند که از زبان معدوم کردن تعدادی کیف فانتری به نفع حفظ تصویر قدرتمند لوکس خود بگذرد .
کاهش قیمت
ممکن است در شرایط خاصی و برای مشتریان ویژه لازم باشد مزایای قیمتی قائل شویم . به منصور حفاظت از برند و مشروع کردن کاهش قیمت ، ا و عمومی
سازی شود شما قیمت را کاهش ست شخصی سازی قادر به فروش محصول برعکس ، این برند است که تصمیم می خاص از مزایای آن برخوردار ه ارزش محصول را
پایین باشد . نکته ی مهم برای مدیریت اینگونه کاهش قیمتی ، این ای یک مشتری خاص منتقل بیاورده اید ، در عین حال با ایجاد امکان چانه زنی ارزش دو راه و
دلیل مشروع برای اینگونه کاهش قیمتها عبارتند از : ه وسوسه کردن مشتریانی که از داشتن تعداد زیادی از محصولات از این برند احساس گناه می کنند ، این افراد
باز هم به خرید ادامه می دهند ، اما با این توجیه که این محصول حاصل یک چانه زنی خوب است . نکته ی مهم این است که آنها آن برند را دوست دارند و باز هم به
دوست داشتن آن ادامه می دهند ، حتی اگر تحقیقی در کار نباشد ، اما این چانه زنی علاقه ی ایشان به برند را افزایش می دهد ، در واقع تخفیف ناشی از چانه
زنی برای این دسته مشتریان ، نوعی هدیه بابت وفاداری ایشان است . به خاطر داشته باشید این تخفیف و چانه زنی صرفاً منحصر به مشتریان وفادار برند است .
دادن فرصت به مشتریان جدید برای کشف دنیای برند . برای اینکه سوء برداشت پیش نیاید ، دلیل اعطای این مزیت باید روشن شود . برای مثال ، مزیتی که برای
زوجهای تازه ازدواج کرده قائل شویم ، با برای اولین فرزند ، یا به دست آوردن درجه و مقامی با پرستیژ همان طور که مشاهده کردیم ، مدیریت اکتساب ، ابزار مؤثری
است که می تواند لوکس گرایی مورد استفاده قرار بگیرد و امتیازات ارائه شده ی قیمتی بر اساس اکتسابا شرایط خاص مشتری می بایست ارائه شود . قیمت و
ارتباطات مرتبط با آن تمام ویژگیها و پیچیدگیهای منحصر به فرد مدیریت قیمت گذاری در لوکس گرایی در ارتباطات مرتبط با آن خلاصه شده است ، چگونه و با چه
کسی باید درباره ی قیمت محصول لوکس سخن بگویید ، قیمت در لوکس گرایی چیزی است که مشتری همواره درباره ی آن می اندیشد اما هیچ گاه در مورد آن
حرفی نمی زند ، بنابر این ارتباطات در قیمت گذاری لوکس ، بازی خلق وسوسه است . در ارتباطات مرتبط با قیمت گذاری در اصل باید رعایت شود ه قیمت
می بایست معلوم باشد ، اما نه به صورت آشکار و رسمی چارلز رویس شریک بنیانگذار رولز رویس می گوید :
اگر بایستی قیمت آن را بپرسیده قاعدتا از عهده ی هزینه ی آن برنمی آمید .
قیمت
بنابر این ارتباطات باید به پالایش افراد دارای توانایی خرید از سایرین کمک کند به طور کلی ، سطح قیمتی ، نه قیمت دقیق و زیر محصول شاخص برند ، می بایست
برای عموم و نه فقط مشتریان احتمالی شناخته شده باشد . هر چه تعداد مطلعین بیشتر ، بهتر کار کرد لوکس گرایی به عنوان طبقه بندی کننده و موجد فاصله ی
اجتماعی ) علاوه بر این ، اینکه قیمت مفروضی بیشتر از قیمت واقعی باشد ، برای برند مطلوب است اینجا هم داستان کالاهای کلاسیک و لوکس در تضاد با هم
قرار دارد ، در محصولات کلاسیک این قیمت کم است که برای محصول حکم تبلیغ را دارد ، و برند کلاسیک مشتری احتمالی را با فرض قیمت ارزان به داخل
میکشد ، و سپس سعی می کند از طریق گزینه ها و خدمات جانبی به وی بیشتر بفروشد .
تاثیر قیمت گذاری در تفکر خریدار
و در محصولات لوکس ، بالا پنداشتن قیمت است که هاله ای از درخشندگی به دور آن می تند ، مشتری پس از ورود به فروشگاه از اینکه جرات کرده وارد فروشگاه
شده و با قیمت کمتر خرید کرده ، شادمان خواهد بود دو اثر مثبت بالا بودن قیمت مفروض نسبت به قیمت واقعی عبارتند از ه در مواردی که کالا برای هدیه دادن به
کار برده می شود ، ارزشی بیشتر به آن می دهد . بخش عمده ای از بازار لوکس در واقع بازار هدیه است : بهتر است که هدیه گران باشده و بهتر از آن اینکه گران
به نظر بیاید و قیمتش معلوم نباشد . ه مشتری غیر حرفه ای و به اصطلاح تازه کار پس از خرید در می یابد که چیزی که به دست آورده است ، آنقدر که واهمه
داشته ، گران نبوده است ( بازیابی اطمینان پس از خرید ) قیمت به شکل عمومی تبلیغ نمی شود مناطق لوکس گرایی حکم می کند که قیمت : ام جار زده نشود .
تبلیغات یک برند لوکس هیچ گاه از قیمت حرفی به میان نمی آورد ، حتی بیش از این تذکر قیمت ( به شکل اتیکت قیمتی ) در فروشگاه هم صورت نمی گیرد ، بویژه
فروشگاههای پرچمدار برند ؛ اگر محدودیتهای قانونی برند را به داشتن اتیکت قیمتی اجبار کنند .
تا جایی که ممکن است آن را پنهان و با جلب توجه کم می چسبانند . استراتژی ایده آل ، دو نکته ی ذیل را رعایت می کند : سطح قیمتی برای همه مشخص
است ، و در صورت ممکن است بالا فرض می شود . تنها کسی که خرید می کند از قیمت واقعی آگاه است . بهترین مثال ، رستورانهای لوکس است : منو برای
مهمان بدون قیمت است و برای میزبان برچسب قیمت دارد ( در گذشته فقط منوی مردان قیمت داشت ) ، و با صورتحساب پیش از رفتن به رستوران و یا پس از آن
دریافت و پرداخت می شود .
فروش می رود یا خیر
قیمت باید فروش برود در فصل دهم مرتبط با توزیع این مبحث بیشتر مورد بحث قرار می گیرد ، در حال حاضر باید به این نکته اشاره کنیم : از آنجایی که محصول
لوکس را مشتری با رغبت خود می خرد و هنر فروش کمتر مطرح است ، قیمت اغلب تنها چیز باقی مانده است که در فروشگاه باید به فروش برود ، گاهی همین
قیمت هم به فروش نمی رود ، چکهایی که بدون هیچ نگاه کردنی نوشته و امضا می شوند ، نشان دهنده ی این است که قیمت محصول هم نیاز به فروخته شدن
نداشته ، و مشتری با رغبت خرید کرده است . نقش فروشنده در چنین شرایطی مهم است : فروشنده می بایست برای مشتری ارزش سمبولیک محصول را
بخوبی و به طور مفصل توضیح دهد ، به جزئیات فرایند تولید ، مواد خام ، موارد خاصی را که در محصول به کار رفته است توضیح دهد ، شرح این موارد بسیار مهمتر
از توضیح درباره ی قیمت است ، مشتری باید دریابد که برای کیفیت و ارزش پرستیژی که به دست می آورد ، در واقع محصول ارزان هم هست : این مساله ی
مهمی است ، که پیش از خرید و بلافاصله پس از پرداخت پول مشتری باید رخ بدهد ، به طور مستقیم به آن اشاره کرد . تا مشتری از انتخابش مطمئن شود . قیمت
مساله ای ثانویه و راز مانند است ، که هیچ گاه نباید توجه داشته باشید ، این یکی از گول زننده ترین نقاط استفاده از اینترنت در لوکس گرایی است ، و یکی از
مهمترین دلایل اجتناب لوکس گرایی از اینترنت به عنوان ابزار فروش است .