تا به حال اتفاق افتاده محصول مورد نظرت رو به خاطر بسته بندی جذابش بخری؟
بسته بندی محصول هویت و و لباسی هست که شما بر تن محصول مورد نظرتن برای دیده شدن و ساختن شخصیت از محصول برای هویت بصری محصول ایجاد می کنید ، تا محصول مورد نظر خود را به مشتری شناسایی نمایید.
گروه برکه با تمام وجود و دلسوزانه به شما کمک خواهند کرد تا به کمک تجربه ی 15 ساله ای که در زمینه ی تولید ، طراحی و چاپ بسته بندی که دارد شما را در ایجاد بسته بندی منحصر به فرد راهنمایی و در مسیری هدف مند همراهی نمایند.
- یکی از قدرتمند ترین ابزارهای بازاریابی کاتالوگ ها بخشی از ابتکارات بازاریابی بسیاری از شرکت ها و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای اطلاع رسانی درباره […]
- طراحی بسته بندی طبق تحقیقات انجام شده هفتاد درصد از مصرف کنندگان موافق بودند که طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد. […]
- هویت برند هویت بصری مجموعه ای از عناصر بصری است که در خدمت نشان دادن و متمایز کردن یک برند است. به طور خاص، به هر […]
- 7 ثانیه! مصرف کننده معمولی 7 ثانیه طول می کشد تا درباره برند شما قضاوت کند. مسلماً لوگو دریچه ایست برای شما تا همه چیزهایی را که به […]
- برند Toranj ترنج، برند ایرانی آمریکایی است. تولید محصولات این برند در ایران و توضیع آن کاملا در آمریکاست.این برند تولید کننده محصولاتی همچون انواع لواشک، […]
- هویت بصری مناسب! آیا عناصر بصری شما برای مخاطب هدف شما مناسب است؟ آیا طراحی شما احساسات درستی را برمی انگیزد؟ اطمینان حاصل کنید که هر […]
- طراحی لوگو SAM لوگویی ماندگار و مینیمال برای برند پوشاک مردانه سام.هدف خوانا و قابل مفهوم بودن لوگو برای تمام سنین بود. رنگ پویا و فرم […]
گروه زردخت (zardokht group)
برند زردخت که در زمینه آجیل و خشکبار فعالیت گستردهای دارد،نیاز داشت تا محصولات خود را در بستهبندیهای شیک و مجلل در کنار یک لو گوی خاص و ماندگار عرضه کند، و این دلیلی شد تا در این مسیر در کنار این برند معتبر باشیم.در ابتدا سعی بر آن داشتیم لوگوی این برند ساده و در عین حال منحصربهفرد و بسیار هوشمندانه و بهجا باشد. با استفاده از طرح برگ پیام رشد،زندگی سالم، طبیعت و صلح، و با بهکارگیری المان اسب، حس قدرت، سرعت و اصالت را رساندیم. همچنین از رنگ طلایی نیز در این لوگو استفاده کردیم تا با استفاده از ظرافت و شکوه این رنگ که نماد ثروت، قدرت و تجمل است، بهخوبی حس خوشبینی و اعتماد القا شود. تمام این موارد در کنار هم باعث شد تا یک لوگوی خاص و مجلل، که مناسب این برند معتبر باشد،توسط تیم برکه خلق شود و به این صورت، لوگوی زردخت بهعنوان نمادی از یک برند لوکس و باکیفیت در ذهن مخاطب باقی بماند.در مسیر طراحی، تولید و ساخت بستهبندیهای شیک و مناسب برای این برند، به مناسبت احوال و نیاز هر محصول، سعی کردیم به گونهای عمل کنیم که به مشتریان کمک کند برند را بشناسند و به آن وفادار بمانند. در کنار ظرافت روحنواز در طراحی بستهبندیهای این برند، استفاده از متریال مناسب باعث شد محصول در برابر آسیبها، آلودگی و سایر عوامل محفوظ بماند.تنوع محصولات این برند، نیازمند تنوع بستهبندی مناسب با ابعاد، وزن و نوع محصول بود تا در کنار حفاظت از محصول، با ظاهر جذاب و خلاق خود، توجه مشتریان را به محصول جلب کند و آنها را به خرید ترغیب نماید.و البته با بهکار گرفتن رنگهای گرم و لطیف در ظاهر بستهبندی، سعی بر آن داشتیم توجه مشتری جلب و ترغیب او برای خرید صدچندان شود.




برند «زد ناتز» (ZNUTS)
یک فروشگاه اینترنتی ایرانی است و در زمینه تولید و عرضه محصولات آجیل و خشکبار فعالیت میکند. این برند با هدف ارائه محصولات با کیفیت و سالم محصولات خود را عرضه کرده است .
و نیاز داشت تا یک لو گو خاص با بسته بندی هایی مناسب و در شان محصولات خود را داشته باشد.تیم برکه در این مسیر همراه این برند بود .برای خلق و طراحی لوگو اپتدا با استفاده از رنگهای زنده ،جذاب و مهیج حس جوانی و انرژی که کاملا هماهنگ با رسالت محصولات این برند است را رساندیم .با بکار گیری فونت های جدید و جذاب با حس جوانی که تاثیر مستقیم خود را در ذهن خریدار میگذارند احساس و رنگ و بوی جوانی ، شادابی و انرژی را به لوگو اظافه کردیم. در کنار طرح ساده ولی گیرای لوگو با استفاده هوشمندانه ازیک رنگ باطراوت ، که نشاط و انرژی را بخوبی القا میکند، رسالت این یرند در زمینه تولید مواد غذایی رانشان دادیم .نام این برند در خلق لوگو آن نقش اساسی داشته است و در واقع جزیی از لوگو است .این امر باعث شده نام و لوگو به خوبی و در ذهن مشتری باقی بماند. خطوط را کاملا نرم طراحی کردیم تا حس پویایی ،حرکت و رشد را نشان دهد.تنوع محصولات نیازمند تنوع بسته بندی بود تا هر محصول باتوجه به نوع و وزن خود در بسته بندی مناسب قرار گیردبنابراین برای هر محصول در خور نیاز آن بسته بندی مناسب طراحی و تولید کردیم .




برند آهیل (Ahil)
برند آهیل با سالها فعالیت در راستای محصولات آرایشی بهداشتی همواره سعی دارد تا با بهبود کیفیت در راستای جذب مشتریان ماندگار باشد. بنا براین نیاز داشت تا در کنارکیفیت و تنوع محصولات ، بسته بندی مناسب محصولات خود را نیز داشته باشد.و این بهانه ای شد تا تیم برکه همگام این برند در این مسیر باشد.در اپتدا لوگو این برند را با کمک گرفتن از نام آن و چاشنی ابتکار و دانش طراحی کردیم . به شیوهای ساده ولی خلاق و منحصربهفرد در آن ازحروف و کلمات برای نمایان کردن هویت و رسالت این برنداستفاده کردیم . این طراحی باعث شد لوگوی این برند، بازتابی از نام آن باشد و نام برند، در دل طراحی این لوگو جای بگیرد . استفاده از نماد پرنده که سمبل ازادی و طبیعت است به خوبی با لوگو هماهنگ شده است ،تا حس ازادی صداقت و لطافت این برند را هرچه بیشتر نمایان کند. بموجب تنوع محصولات، برند آهیل نیازمند طراحی تولید و ساخت بسته بندی های مختلف و مناسب محصولات خود بود.پس بااستفاده از روش تک رنگ بودن بسته بندی ها و استفاده از یک رنگ در ظاهر جعبه در تمام بسته بندی محصولات باعث متمایز شدن این برند شدیم.تا مشتریان با این روش خاص، نام و طرح برند آهیل بارها در ذهشان تداعی شود و برای هر محصول ظرف و جعبه مناسب طراحی و تولید شد،تا در کنار حفظ محصول از زیبایی آن کاسته نشود .



ترنج (TORANJ)
ترنج یک شرکت تولیدکننده محصولات غذایی است که تلاش دارد طعمهای اصیل و متنوع را به مشتریان خود ارائه دهد. این برند نیاز داشت تا با یک لوگو خاص و در عین حال ماندگار در ذهن مخاطب جای بگیرد .که در این زمینه مسولیت این امر برعهده تیم برکه قرار گرفته شد .لوگوی برند ترنج را ساده اما اثر گذار طراحی کردیم .و در آن بصورت حرفهای از یک فونت خوانا که حس اعتماد و کیفیت را به مشتری منتقل میکند بهره بردیم .با استفاده رنگبندی گرم و طبیعی در لوگو به خوبی رسالت این برند را که فروش و عرضه محصولات غذایی است منتقل کردیم .نام و لوگو برند باهم یکی شده اند و باعث شده مخاطب هر زمان این لوگو را مشاهده کند نام آن را بخاطر بیاورد. المان برگ سبز در لوگو بدان معنی است که این برند میخواهد زندگی سالم و طبیعی را نشان دهند و از طرفی تولید کننده مواد غذایی ارگانیک و گیاهی نیز میباشد. بنا براین گزینه خوب و مناسبی بود تا احساس سلامت و طبیعت را منتقل کند . در پایان برای پس زمینه لوگو از رنگ سبز برای برای بیشتر کردن حس اعتماد ،سرسبزی و تندرستی وبرای ظرافت و همچنین انتقال حس لوکس بودن از یک دورخط با رنگ طلایی استفاده شد .






برند سیپ (Sip)
برند سیپ در زمینه تولید نوشیدنی فعالیت دارد و نیاز بود طراحی لوگوی ان به گونه ای باشد که در نگاه و دید مشتری جذاب و شیرین باشد .در طراحی لوگوی این برند سعی کردیم تا با استفاده از خطوط نرم و روان حس لطافت و گوارایی این نوشیدنی به راحتی منتقل شود. و با بهره مندی از یک فونت با ظاهر جوان و مدرن در لوگو حس پویایی رو به رشد در این محصول نشان داده شود. رنگ نارنجی را بصورت غالب در لوگو گنجاندیم تا شور و اشتیاق مضاعف را نشان دهد و احساس مثبت و خوشایندی را در بیننده بوجود بیاورد .وباعث ایجاد احساسات مثبت و هیجان در مخاطب شود. در عین حال کاملا متناسب برای نیاز های این برند در زمینه تولید محصولات غذایی باشد .ترکیب تمام موارد بالا موجب شد تا مخاطب با دیدن این لوگو هیجان، شجاعت، خلاقیت، ماجراجویی، ، اعتماد به نفس و حرکت رو به جلو را تجربه کند .و تجربه ای زیبا , وزین , جالب و گوارا را داشته باشد .
برند کایان ( kAYAN )
در طراحی چالش برانگیز لوگو برند کایان ، برای ماندگاری و اثر گذاری هرچه بیشتر از نام برند درون لوگو بهره بردیم . این نوع طراحی امکان تشخیص راحت و آسان از برندهای دیگر توسط مشتریان را فراهم میکند و موجب میشود نام و لوگو در کنار هم در ذهن مخاطب حک شوند .در مسیر ایده پردازی این لو گو از نماد مستطیل استفاده کردیم که بیانگر ثبات و اعتماد است. و با نرم کردن زاویه های آن حس لطافت، انعطاف، حرکت و آرامش برای مخاطب را به اجزای لوگو اضافه کردیم .
قرار گرفتن جزیی از حروف برند درون این چهار چوب هم حس اعتماد و انعطاف را هرچه بیشتر نشان میدهد. برای کاستن از سادگی و بیرون رفتن از حالت خشک حروف آنها را با فونت زیباتری درون این قاب جای دادیم تاظاهر جذاب و لوکس تری به فونت بدهد ،این خود نوعی از ابداع و تنوع در خلق یک لوگو است.


برند شیلانه (Shilaneh)
در طراحی بستهبندی، رنگ آبی را بهعنوان رنگ غالب به کار گرفتیم تا نمادی از دریا، اقیانوس، طبیعت و تازگی باشد.برای متعادلسازی آرامش بیشازحد که در رنگ آبی وجود دارد و به جهت جلوگیری از ایجاد حس کسالت، رنگ زرد را که نشاندهندهی جنبوجوش و گرمای آفتاب است، با آن ترکیب کردیم .و در نهایت، با بهرهگیری از رنگ قرمز، شور، هیجان و حس جوانی را به طراحی افزودیم تا ترکیبی پویا، متعادل و چشمنواز خلق شود.در پایان به رسم و اصول طراحی بصری بسته بندی تصویری از تن ماهی هم به این ترکیب اضافه شد،چون خریدار با دیدن تصویر محصول بیشتر و پرشور تر برای خرید ترغیب میشود.
