جدید ترین به روزرسانی الگوریتم گوگل برای سئو
2022-11-10ساختن صفحه محصول و صفحه پرداخت با صفحه ساز المنتور
2022-12-08[vc_row full_width=”stretch_row” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1668581553496{background-color: #003b39 !important;}”][vc_column][cz_gap][cz_gallery layout=”cz_grid_c1 cz_grid_l1″ hover=”cz_grid_1_no_hover” id=”cz_101956″ images=”1967″][vc_column_text]
مشتریان وفادار به برند بر این باورند که یک برند خاص هم کیفیت بالاتر و هم خدمات بهتری را نسبت به هر رقیبی نشان میدهد و قیمت آن مهم نیست.
مشتریان وفادار به برند ممکن است خریدهای کمتری انجام دهند، اما حاشیه سود در خرید آنها بیشتر است.
حفظ وفاداری به نام تجاری نسبتاً آسان است – البته با این فرض که کیفیت محصول و سطح خدمات بالا باقی بماند.
برای حفظ وفاداری به برند، مستلزم ارائه مداوم قیمتهای پایین و تخفیفهای منظم برای حفظ وضعیت بهترین معامله در بازار است.
[/vc_column_text][cz_gap height=”150px”][vc_column_text]نحوه ایجاد وفاداری به برند
اکثر محصولات با نام تجاری معتبر در بازارهای بسیار رقابتی عمل می کنند و به دنبال سهم بازار با محصولات رقیب جدید و قدیمی هستند که بسیاری از آنها به سختی قابل تشخیص هستند. برای پیشرفت بخشهای بازاریابی از تاکتیکهای مختلفی برای ایجاد و حفظ وفاداری به برند استفاده میکنند:
1- نظارت بر روند خرید
2- تجزیه و تحلیل مخارج
3- طراحی کمپینهای تبلیغاتی (در این کمپین ها مشتریان وفادار موجود و احتمالاً وفادار خود را هدف قرار میدهند.)[/vc_column_text][cz_gap height=”70px”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1668581621857{background-color: #003b39 !important;}”][vc_column width=”1/4″][cz_content_box type=”1″ id=”cz_82760″][vc_column_text] بهترین کیفیت
اولین و مهمترین شرط اساسی برای وفاداری به برند، کیفیت است.
صرف نظر از اینکه چقدر بودجه بازاریابی شما زیاد است یا تعداد تاییدیه های افراد مشهور دارید، محصولات و خدمات بی کیفیت همیشه در رسانه های اجتماعی مورد تمسخر قرار می گیرند. از طرف دیگر، شرکت هایی که به طور مداوم بهترین کیفیت را ارائه می دهند، مشتریان را به طرفداران وفادار به برند تبدیل می کنند که دهان به دهان مثبت پخش می کنند و هرگز نیازی به خرید از جای دیگر احساس نمی کنند.[/vc_column_text][/cz_content_box][/vc_column][vc_column width=”1/4″][cz_content_box type=”1″ id=”cz_82760″][vc_column_text]خدمات مشتری
خدمات استثنایی به مشتریان گران است
نمایندگان چت 24 ساعته
رسانه های اجتماعی
اپراتورهای تلفن
اما اطمینان از اینکه مشتریان همیشه خدمات درجه یک دریافت می کنند، سرمایه گذاری است که سطح وفاداری به برند را افزایش می دهد.
ارائه خدمات استثنایی باعث می شود مشتریان احساس ارزشمندی کنند، ممکن است تنها چیزی باشد که یک برند را از رقبای خود متمایز می کند.[/vc_column_text][/cz_content_box][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]سفیر برند
علاوه بر تبلیغات دهان به دهان رایگان در رسانه های اجتماعی که مشتریان وفادار به دیگران انتاق میدهند، شرکت ها سخنگویانی را استخدام می کنند تا به عنوان سفیران برند برای محصولات خود عمل کنند.
یک سفیر برند موفق علاوه بر داشتن یک پیشینه بازاریابی قوی و حضور آنلاین تثبیت شده با یک شبکه درگیر در سراسر پلتفرم ها (از طریق وبلاگ، ایمیل، وبینارها)، باید حضوری معتبر، حرفه ای، دانش عمیق از محصولات و خدمات داشته باشد.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]جامعه آنلاین
ایجاد یک جامعه آنلاین برای افزایش وفاداری به برند برای مشاغل در سراسر صنایع ضروری است.
برخلاف تبلیغات ثابت، رسانههای اجتماعی طیف وسیعی از ابزارها را برای ایجاد ارتباطات عمیقتر و شخصیتر با مشتریان دارند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1668581643320{background-color: #003b39 !important;}”][vc_column][vc_column_text]ایجاد برنامه های وفاداری
1- دسترسی به امتیازات انحصاری: بلیط و عرضه محصول
2- کلاس های تمرینی رایگان، پشتیبانی آموزشی
3- شخصی سازی مانند هدایای تولد و سالگرد و …
4- تجربه حضور در فروشگاه، در محل، برنامه تلفن همراه
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1668582053405{background-color: #003b39 !important;}”][vc_column][cz_gap height=”70px”][vc_column_text]چرا وفاداری به برند مهم است؟
دلیل اصلی اهمیت وفاداری به برند این است که 65٪ از درآمد در بیشتر شرکت ها از تجارت تکراری با مشتریان فعلی حاصل می شود
و مشتریان فعلی وفادار به برندها 90٪ بیشتر از مشتریان جدید خرید می کنند.
[/vc_column_text][cz_gap height=”150px”][/vc_column][/vc_row]