استفاده از عناصز مرتبط
طراحی بسته بندی یک محصول فراتر از تزئین است. این همه بخشی از تجربه مشتری است. ه ما آموخته اند که کتاب ها را از روی جلدشان قضاوت نکنیم، اما وقتی نوبت به عادات خریدمان می رسد، تقریباً تمام کاری است که انجام می دهیم. در واقع،72 درصد مصرف کنندگان موافق بودند که طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد.
در طراحی بسته بندی برند کایان که یکی از محصولاتی که به فروش میرسانند شیر هست از تصاویر و رنگ هایی استفاده کردیم که هم مربوط به محتوای محصول باشند و هم حس طبیعی بودن را به محض مشاهده محصول به مخاطب انتقال بدهند.