7 ثانیه!
مصرف کننده معمولی 7 ثانیه طول می کشد تا درباره برند شما قضاوت کند. مسلماً لوگو دریچه ایست برای شما تا همه چیزهایی را که به عنوان یک شرکت ارائه می دهید فشرده کنید و از مابقی رقبا متمایز شوید.
با طراحی لوگو، شما یک ابزار ارتباط بصری دارید که به شما کمک می کند پیام خود را به مخاطب منتقل کنید.
در طراحی لوگو مامانز کیچن که محصولات ارائه دهنده آن شیرینی است از دو حرف اول کلمات آن یعنی M و K استفاده کردیم و سعی داشتیم آن را به گونه ای خودمانی تر و با حفظ سادگی به انجام برسانیم تا علاوه زیبایی در ذهن بیننده هم ماندگار تر باشد.