طراحی بسته بندی
طبق تحقیقات انجام شده هفتاد درصد از مصرف کنندگان موافق بودند که طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد. این دلیل دقیقی است که یک طراح باید از طراحی بسته بندی در اطراف محصول استفاده کند. در واقع یک طراحی درست،اصولی و مرتبط که زیبایی های بصری داشته و بتواند نظر مخاطب را حتی در یک فروشگاه بزرگ در میان انبوهی دیگر از محصولات به خود جلب کند امری بسیار مهم است. محصولات برند کایان شامل انواع شیرینی جات،شیر،بستنی و… میشود.
در طراحی بسته بندی آن سعی کردیم علاوه بر استفاده ترکیب رنگ هایی که باعث جذب مخاطب شده و با رنگ خود محصول تا حدودی تطابق دارد از عناصری استفاده کنیم که ماهیت داخل بسته بندی را به خوبی به ببننده انتقال دهد.
طراحی لوگو
شاید همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید اگر به اطراف خود دقت کنید متوجه لوگوهای مختلف شوید.در واقع لوگو بخش جدایی ناپذیر و بسیار مهم یک برندینگ است.
برای طراحی لوگوی برند کایا از لوگوی نوشتاری استفاده کردیم که در آن نام برند به اختصار (KA) اجرا شده است.