ساختن صفحه محصول و صفحه پرداخت با صفحه ساز المنتور
2022-12-08بازاریابی یا داشتن وبسایت منحصربفرد
2022-12-19لوگو بخش مهمی از هویت هر برند است و اغلب اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه می بیند و استفاده از لوگویی که از رقبا متمایز باشد بسیار مهم است.
اما هزینه طراحی لوگو چقدر باید باشد؟
حقیقت این است که متغییرهای زیادی وجود دارد که تعیین میکند چقدر برای طراحی لوگو هزینه باید کرد.
طراحی لوگو در هیج کجای دنیا لیستی ندارد و این بستگی دارد، زیرا هر پروژه منحصر به فرد است از 500 هزار تومان میتواند شروع شود و تا ارقام بسیار بالا متفاوت باشد. هزینه یک لوگو بسته به جایی که به آن سفارش میدهید دارد. برای مثال شما به یک آژانس تبلیغاتی سفارش میدهید یا یک شخص!
برای درک ارزش طراحی لوگو حرفه ای باید سه چیز را درک کنید :
لوگو چیست؟
مزایای یک لوگوی حرفه ای!
فرآیند طراحی لوگو
این موارد این امکان را میدهد تا ارزش واقعی یک طراحی لوگوی با کیفیت را درک کنید. بطور کلی، لوگو یک تصویر گرافیکی است که برای شناسایی یک شرکت یا محصول استفاده می شود. با این حال، از نظر فنی، لوگو یک گرافیک برداری است که می تواند به هر اندازه مورد نیاز، بدون افت کیفیت تصویر، بزرگ شود و وقتی به اندازه نماد یک برنامه کوچک شود، معنای خود را از دست نمی دهد. در بسیاری از پلتفرم ها قابل استفاده است و کاملاً منحصر به فرد است. در میان رقبا در زمینه های مشابه متمایز است.
ذهن ما به این صورت است که ابتدا یک تصویر را بخاط می سپارد و سپس نام را.
برای مثال میتوانیم چهره کسی را به خاطر بسپاریم، اما نام او را نه ماندگاری
داشتن یک لوگوی قدرتمند و متمایز میتواند در بانک حافظه افراد باقی بماند و می توانند یک تجارت پر تکرار بسازد.
کسب و کار
لوگوی کسب و کار شما باید بتواند ماهیت برند شما را آشکار کند. طرحی که نشان دهنده کسب و کار شما باشد برای اینکه مشتریان بتوانند بدانند شما چه کار می کنید بسیار حیاتی است. این بدان معنا نیست که یک لوگوی خودرو باید یک خودرو را نشان دهد، اما سبک طراحی باید نماینده برند به عنوان یک کل باشد.
رقبا
هر بازاری نگاه کنید، تعداد بیشمار برندها در آنجا می تواند باعث تعجب شما شود به همین دلیل است که یک لوگوی باکیفیت می تواند به شما کمک کند در یک بازار شلوغ برجسته شوید. با مهم تر و موثرتر شدن بازاریابی آنلاین، یک لوگوی بصری چشمگیر که به خوبی در سایت، رسانه های اجتماعی و مواد بازاریابی شما قرار می گیرد، تفاوت زیادی در حرفه ای بودن و قابلیت های تبلیغاتی کسب و کار شما ایجاد می کند.
بودجه ی لوگو
لوگوی رایگان
آن دسته از افرادی است که ممکن است به تازگی شروع به کار کرده باشند و هنوز سرمایه لازم برای داشتن یک لوگوی طراحی شده توسط یک حرفه ای را نداشته باشند هم پیشنهاد نمی شود. اگر در مورد کسب و کار خود جدی هستید، ممکن است بخواهید مدتی را صرف تهیه بودجه برای طرح کسب و کار خود کنید تا بتوانید لوگوی با کیفیت بهتری را داشته باشید زیرا این لوگو میتواند در واقع بیشتر ضرر داشته باشند تا مفید.
فریلنسرها
طراحان با کیفیتی در سایت ها وجود دارند که هزینه طراحی فریلنسرها بسیار پایین تر از آژانس های تبلیغاتی هستند که شما میتوانید نمونه کارهای آن هارا مشاهده کنید و اگر از پارامترهای مورد نظر شما در آنها وجود داشت میتوانید همکاری کنید.
فریلنسرها را بررسی کنید:
فریلنسر مبتدی
فریلنسر با تجربه
فریلنسر مشهور
مشخص است که هزینه طراحی هر کدام چقدر خواهد بود
آژانس های تبلیغاتی
اینجا، جایی است که اکثر صاحبان مشاغل کوچک تا متوسط به دنبال طراحی لوگوی با کیفیت هستند پس در نتیجه هزینه طراحی لوگو بالاتر خواهد بود.
بودجه شما از بین نمیرود اگر در انتخاب آزانس تبلیغاتی به درستی تحقیق کرده باشید.
آژانس های تبلیغاتی، تحقیقات عمیق بازار و تجزیه و تحلیل رقبا را برای تعیین اینکه چگونه برند شما می تواند در بازار متمایز شود و تیم های خلاقی روی شما کار می کنند انجام می دهند
پس در کلام آخر میتوانم بگویم که
اگر فکر می کنید طراحی خوب گران است، باید هزینه طراحی بد را ببینید با کم هزینه کردن برای طراحی لوگو پولی پس انداز نمیشود .
روند طراحی هر مجموعه میتواند با دیگری متفاوت باشد.
روند طراحی ما به این صورت است:
خلاصه طراحی :
برای شما یک فرم بریف اماده کرده ایم که بعد از انجام آن با شما تماس تلفنی انجام خواهیم داد.
تحقیق :
با کمک از تاریخچه ی برند و شناخت رقبا طراحی را آغاز میکنیم.
اسکچینگ:
اتود زدن لوگو را شروع میکنیم
در طول طراحی استراحت میدهیم تا به نبوغ و خلاقیت برسیم
ارائه :
از 4 تا 6 لوگو آماده ارائه می باشد
اگر نیاز به اصلاحیه وجود داشته باشد انجام میشود.
تائید:
در پایان پروژه طراحی، این فایل هارا دریافت می کنید
طراحی لوگو (رنگی) در قالب وکتور
طراحی لوگو (سیاه و سفید) با فرمت وکتور
مربعی (برای تصاویر پروفایل اجتماعی)
فرمت های مختلف فایل (JPG، PNG، EPS)
راهنمای استفاده (ترکیب فونت ها، رنگ ها و غیره)برای استفاده در چاپ، صفحات مجازی