شعار تبلیغاتی چه اهمیتی دارد 

برند چیزی است که زمانی می فروشد که مشتری باید بین محصولات مختلف با ویژگی های یکسان تصمیم بگیرد.
یک نظرسنجی می گوید که 91 درصد از خریداران ترجیح می دهند از یک برند معروف خرید کنند. تنها دلیلش این است که بارها با این نام تجاری برخورد کرده اند و شنیده اند که مردم این برند را راضی و توصیه کرده اند.
در حالی که نام تجاری یک محصول را قابل تشخیص می کند، تبلیغ برند کمک می کند تا تأثیر مثبت عمیقی در مورد برند در ذهن خریدار باقی بماند. نه تنها این، تبلیغ یک نام تجاری باعث ایجاد اعتماد در مشتری می شود و آنها را به این باور می رساند که کیفیت محصول یا خدماتی که برند ارائه می دهد بهترین انتخاب موجود در بازار است. بنابراین، هنگامی که آنها تصمیم به خرید می گیرند، تمایل دارند که از آن برند حمایت کنند.

شعار تبلیغاتی برند
شعار معمولاً عبارت کوتاهی است که ارزش‌های اصلی، شخصیت و موقعیت یک برند را نشان می‌دهد.
یک شعار خوب میتواند چیزی را که یک برند یا محصول را متفاوت و بهتر از از رقبا می کند، نشان دهد.
بهترین شعارها باعث میشوند
توجه خریداران را جلب شود
برای تصمیمات بعدی خرید، برند را در ذهن خود نگه دارید
اگر به درستی انتخاب شود ، میتواند به اندازه لوگو و نام تجاری برای برند یکپارچه می شوند. وقتی شعار را می شنوید، بلافاصله محصول به ذهن شما خطور می کند. و وقتی محصول را می بینید، ممکن است این شعار را در ذهن خود بشنوید.

به عنوان مثال، نستله از شعار “غذای خوب، زندگی خوب” استفاده می کند که نه تنها یک محصول خاص بلکه کل برند نستله را تبلیغ می کند.

جوآن دوسو اولین مدلی بود که از «زیرا ارزشش را دارید» در تبلیغات لورآل استفاده کرد و از آن زمان به بعد، به یک بیانیه فمینیستی قوی تبدیل شد. این شعار توسط نویسنده 23 ساله ایلان اسپچت از یک آژانس بازاریابی به نام خیابان سوم در شهر نیویورک نوشته شده است.

در دهان شما ذوب می شود، نه در دستان شما” در سال 2014 به عنوان شعار مورد علاقه آمریکا انتخاب شد. این عبارت یک عامل منحصر به فرد M&M را برجسته می کند.

در آن زمان، زنان استخدام می شدند تا فقط برای محصولاتی که «برای زنان طراحی شده بودند» آگهی بنویسند. الماس جاودانه است.
رکود بزرگ باعث شد که فروش الماس در اوایل دهه 1930 کاهش یابد. این کمپین به طور کامل همه چیز را تغییر داد و تا سال 1951، 80 درصد از عروس‌ها در ایالات متحده از الماس ساخته شده توسط De Beers استفاده کردند.

شعارهای تبلیغاتی دارای چند چیز مشترک هستند که آنها الهام بخش کسب و کار شما خواهند بود. شعار شما باید در هر محصول و تجربه قابل استفاده باشد و همینطور شفاف که حتی زمانی که شعار شما از برند شما جدا است، بتواند به تنهایی بایستد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *