بسته بندی به دنیای ما نظم می بخشد.بسته بندی که کالاهایمان را در دل خود جا می دهند، بسیار حائز اهمیت است.طراحی خوب و چشم نواز داستانی را روایت می کند و طراحی بسته بندی از این قاعده مستثنی نیست. در حقیقت بسته بندی یک تجربه احساسی است و حس بینایی، حس لامسه و حس شنوایی فرد را به بازی می گیرد.
در طراحی بسته بندی برند زردخت که محصولات آن در دسته چای و زعفران قرار دارد سعی کردیم از تصاویر مرتبط که الهام بخش نماد اصیل ایرانی هستند
(اسب ، زعفران و برگ های چای) استفاده کنیم تا علاوه بر جلوه بصری زیبایی که دارد باعث شود مخاطب به راحتی متوجه محتویات بسته بندی نیز بشود.