اگر تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید اما نمی دانید که چطور مثل سایت هایی مثل دیجی کالا مستر کالا به فروش بالا برسید حتما این مقاله را بخوانید .
احداث یک فروشگاه اینترنتی نیازمند کارهایی است که با انجام آن می توانید به فروش بالا دست پیدا کنید . با ما همراه باشید تا به بررسی عواملی که موجب موفقیت شما
در فروش اینترنتی می شود بپردازیم .

محتوا ایجاد کنید

وقتی افراد سوالی دارند، به گوگل سر می زنند و به دنبال پاسخ می گردند. با  ایجاد محتوایی  که اطلاعات جالب و مرتبطی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، می توانید به افراد کمک کنید تا فروشگاه تجارت الکترونیک شما را از طریق SEO پیدا کنند. به جای نوشتن در مورد محصولات خود، به چالش های رایج یا راه های استفاده از محصولات خود بپردازید. اگر اسباب‌بازی‌های سگ می‌فروشید، در مورد بازی‌های سرگرم‌کننده برای بازی با سگ خود یا نحوه کمک به سگ‌های مبتلا به اضطراب جدایی بنویسید. از آنجایی که موتورهای جستجو صفحاتی را که محتوای ثابتی را ارائه می دهند در اولویت قرار می دهند، حتما پست های جدید را به طور منظم بنویسید. یا اگر یک سایت قطعات خودرو دارید می توانید با ارائه مطالب در مورد سایتی که دارید و فعالیتی که می کنید محتوا ایجاد نمایید و از این طریق گوگل به شما اعتماد نموده و شما را در دسته ی سایت های ارائه دهنده در این زمینه مورد رقابت قرار می دهد .

نظرات مشتریان را در صفحات محصول قرار دهید

اگرچه ممکن است ترسناک باشد که به مشتریان اجازه دهید نظرات مثبت و منفی را در مورد محصولات شما در صفحه شما به اشتراک بگذارند، افزودن نظرات مشتریان می تواند فروش شما را افزایش دهد. Moz دریافت که  67٪ از مشتریان تحت تأثیر نظرات آنلاین هستند. و اگر محصولی به طور مداوم بررسی های ضعیفی دریافت می کند، نشانه آن است که یا باید به مشکلات رسیدگی کنید یا محصول را متوقف کنید. هنگام افزودن نظرات، به مشتریان اجازه دهید هم رتبه بندی ستاره و هم نظر بدهند. نوشتن نظرات را تا حد امکان برای مشتریان آسان کنید. حتی بهتر از آن، از یک پلتفرم تجارت الکترونیک با ویژگی داخلی استفاده کنید.

محصولات خود را با عکس های باکیفیت به نمایش بگذارید

عکس ها مهم هستند در صورت لزوم، روی یک عکاس حرفه ای سرمایه گذاری کنید تا عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید که ویژگی های محصولات شما را نشان می دهد. مطمئن شوید که عکس‌ها دقیقاً نشان‌دهنده محصولات هستند، زیرا  ۲۲٪  از بازگرداندن آنلاین کالا زمانی اتفاق می‌افتد که کالا متفاوت از عکس به نظر برسد. اگر نمی توانید یک حرفه ای استخدام  کنید، این نکات  را برای گرفتن عکس های فریبنده محصول خودتان بررسی کنید. ارسال بیش از یک تصویر از یک محصول Salsify گزارش داد که 60٪ از خریداران دیجیتال ایالات متحده باید به طور متوسط ​​بین  سه تا چهار تصویر را  هنگام خرید آنلاین ببینند

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

با اشتراک‌گذاری مداوم محتوایی که برای مخاطبان هدفتان جالب است در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به مشتریان جدید کمک کنید فروشگاه شما را پیدا کنند و با مشتریان فعلی وفاداری کنند.طبق آمار 52٪  از کل کشف برندهای آنلاین هنوز در فیدهای اجتماعی عمومی اتفاق می افتد. در اینستاگرام، تصاویر با کیفیت بالا از محصولات خود یا ویدیوهای محصولات خود را که در حال استفاده هستند به اشتراک بگذارید. از این گذشته،  92 درصد  از کاربران اینستاگرام می گویند که یک برند را دنبال کرده اند، روی وب سایت کلیک کرده اند یا محصولی را پس از دیدن آن در پلتفرم خریداری کرده اند.

سئو را فراموش نکنید

در یک فروشگاه آجر و ملات، مشتریان می توانند کیوسک یا ویترین فروشگاه شما را ببینند و بلافاصله وارد شوند. اما با یک فروشگاه آنلاین، باید به آنها کمک کنید تا شما را پیدا کنند. شما می خواهید به طور خاص روی بهبود رتبه موتور جستجوی خود برای عباراتی که مشتریان شما جستجو می کنند تا کسب و کار شما را پیدا کنند، کار کنید. در واقع، یک  مطالعهدر سال 2019 نشان  داده است که65 در صد از جست و جو ها برای خرید در گوگل دنبال می شود .

سایت های فروشگاهی را فراموش نکنید

ثبت نام در سایت های ارائه دهنده محصولات را فراموش نکنید . به طور مثال دیجی کالا ، با سلام و ترب از سایت های ارائه دهنده خدمات می باشند
با ثبت نام در این سایت ها می توانید محصولات خود را ارائه دهید و از این طریق برند خود و محصولات خود را ارئه دهید .

برای محبوب شدن در این پلت فرم ها ابتدا می توانید از شگردهای قیمت گذاری استفاده نمایید تا خود را در بین خریداران جا بیندازید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.