بگ شاپ تبلیغاتی
کاغذ سفید
همانطور که از نام آن پیداست این کاغذ سفید رنگ است. این نوع کاغذ ظخامت و گرماژ متفاوتی دارد، که از 30 گرم تا 450 گرم (در هر متر مکعب ) می باشد که نشانگر ظخامت و استحکام این کاغذ می باشد.
این کاغذ در جنس های مختلف برای ساک خرید یا بگشاپ استفاده می شود بطور معمول از جنس های گلاسه و ایندربرد استفاده میشوند.
به دلیل سطح سفید صاف و شفاف در انواع تکنیک های چاپی مانند دیجیتال ، افست و… چاپ خوبی را برای بگ شاپ ها به نمایش میگذارند
همینطور این نوع مقوا ها قابلیت امباس شدن، طلاکوب شدن و سلفون شدن را دارا هستند که بسته به نوع خلاقینت میتوانید بهترین طرح ها را بسته به نوع خلاقیت خود بر روی ساک های خرید خود چاپ کنید. همچنین کاغذ های سفید ( ایندربرد را برای محصولات غذایی مانند جعبه های پیتزا، خشکبار، شیرینی و… استفاده کرد.
کاغذ کرافت (قهوه ای)
کمی به قدیم تر برگردیم، در خاروبار فروشی ها و نانوایی ها این نوع پاکت ها در خرید هایمان استفاده میکردیم و همیشه خوشایندی حس خرید را درک میکردیم. به طور معمول این کاغذ از 60 گرم تا 350 گرم در متر مربع موجود است که از استحکام، و انعطاف پذیری خوبی در تحمل وزن را دارا است.
کاغذ کراف بصورت مادرزاد قهوه ای است اما میتوان با چاپ افست به آن طرح و رنگ های جذابی داد، همینطور میتوانیم با چاپ سیلک یک چاپ منحصر بفرد برای بگشاپ ( ساک دستی ) انجام داد . معمولا در چاپ افست برای چاپ ساک دستی با جنس کرافت از طرح خای عکسی استفاده نمیکنند و بهتر است از طرح های وکتور و متنی استفاده کرد
کاغذ های پوششی (کوتد)
کاغذ های کوتد با توجه به این که سلفون را جذب نمیکنند و چاپ شفافی مانند کاغذ های سفید ندارند ، اما از مرغوبیت خوبی برخوردار هستند به همین دلیل قیمت آن ها به نسبت بالا تر از دیگر کاغذ ها برای چاپ ساک دستی می باشد.. ضخامت این کاغذ هم مانند کاغذ های کرافت و سفید ، معمولاً 80-250 گرم در متر مربع است. این کاغذ نرم ت از کاغذ سفید است، اغلب استفاده این کاغذ به دلیل حس خوبش در هنگام لمس آن است و معنی کاغذ بودن واقعی را میتوانید از این نوع کاغذ ها بگیرید
در خلاقیت از استفاده این کاغذ برای چاپ دستی میتوان به مات بودن، دو طرف چاپ بودن و همینطور جذب رنگ به خود استفاده کرد
این کاغذ واقعا بگ شاپ را جذاب میکند.
بگ شاپ یا ساک دستی
مسئله ای که امروزه باعث تشویش و نگرانی شده است ، گرم تر شدن کره زمین کمبود و آلودگی منابع طبیعی و از بین رفتن این منابع است، استفاده بیش از حد پلاستیک باعث ایجاد اختلال در این چرخه شده است و سهم قابل توجهی از آلودگی های زیست محیطی را بخود اختصاص داده است. همه ما میدانیم که استفاده از این موارد چه آسیب هایی بر زندگی ما وارد کرده است اما این امر متوقف نخواهد شد مگر با یک جایگزین بهتر.
کاربردهای بگ شاپ و ساک دستی
یکی از خدمات متمایز مجموعه ما ارائه محصولات منحصر بفرد و شکیل با ماندگاری طولانی و قابل بازیافت می باشد. استفاده از بگ های پارچه ای که امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل برای معرفی کسب و کار خود استفاده میکنند ایده ای بسیار زیبا بوده است که این ایده را توانستیم با استفاده از پارچه های متفاوت و با کیفیت بالاتر عرضه کنیم. تلاش ما بر این بوده است که با اندک تفاوتی که در تولید محصولاتمان ایجاد میکنیم بتوانیم استفاده از آن را برای عموم قابل دسترس تر کنیم و همینطور از آن ها در امور مختلف بتوان استفاده کرد.
بگ شاپ لوکس
بگ های پارچه ای لوکس ، از بالاترین کیفیت در تهیه و تولید پارچه تا دوخت و ارائه برخوردار هستند . کسانی که بدنبال معرفی کسب و کار خود هستند بر این باورند که محصولاتی را عرضه کنند که از ماندگاری، کیفیت و زیبایی برخوردار باشد که انجام این امور توسط تبلیغات صورت میگیرد و تبلیغاتی موثر خواهد بود که در دراز مدت در خاطر مردم باقی بماند. نیازی به ایده های متفاوت و خاص نداریم اما میتوانیم از ساده ترین متریال ها به بهترین نحو استفاده کنیم که بخودی خود تمامی مواردی که ذکر کردیم را شامل میشود. استفاده از بگ ها و بسته بندی های پارچه ای بجای استفاده از محصولات کاغذی کمک شایانی به محیط زیست و کسب و کار شما خواهد کرد. زیرا در پس اینموضوع شما محصولی را ارائه میدهید که قابل استفاده در طولانی مدت است و بصورت اختصاصی برای برند شما تولید میشود و تمامی ارکانی که برای معرفی یک محصول لوکس لازم است را دارا خواهد بود.
بسته بندی های لوکس کالاهای دیجیتال ، طلا، البسه، هدایای تبلیغاتی و … سایز، رنگ، تعداد، جنس قابل تغییر است و می توانید به صورت اختصاصی سفارش خود را ثبت کنید.
،،
گفتگو با مشتری شانس دیگری برای خرید بوجود می آورد زیرا مشتریان در خرید خود بدنبال چیزی بیشتر از کاربرد فیزیکی محصولات هستند. مشتریان بدنبال خرید رویایی خود هستند و ما باید بدانیم بخشیبدن جنبه های رویایی به محصولات تمایل مشتریان را برای مالکیت آنچه به آنها عرضه می شود بیشتر میکند. رویایی ساختن محصول به معنای افزایش انگیزه و تمایل احساسی خریدار برای تصاحب آن است. این امر میتواند از طریق شرح برخی ویژگی های نمادین محصول صورت می پذیرد. تمام هدف ما این است که از کالاهای خود به ظرافت نگهداری کنید که توجه به کالا ارزش آن را بیشتر خواهد کرد.
چرا افراد کالاهایی را خریداری میکنند که هزینه آنها بیشتر از کارایی شان است؟
اشیای گران قیمت را خریداری می کنیم زیرا زیبایی و طرح کالاها جایگاه خاصی در زندگی مان دارد. برای مثال همه ما خودروی لوکس را میپسندیم و خریداری از آن صرفا فقط برای رفت و آمد نیست بلکه استفاده از کالاهی لوکس و مالکیت کالاهای زیبا بسیار لذت بخش است.
ایده ی مجموعه ما بر این هدف بوده است که کالایی را تولید کنیم که با حفظ کارایی و زیبایی از محصولات نیز بخوبی نگهداری کند.
“زمانی که از یک فروشگاه خرید میکنیم و کالای ما را به زیبایی هرچه تمام تر بسته بندی میکنند، احساس رضایت و شوق در ما ایجاد می شود”
زیرا بسته بندی زیبا و شکیل علاوه بر حفظ ظاهر و ارزش یک برند، میزان توجه و ارزش به مخاطب را نیز نشان میدهد.
نارضایتی و از دست دادن مشتری …
کم توجهی یک برند و خدمات نامناسب باعث ایجاد نارضایتی و ار دست رفتن مشتری خواهد شد پس میتوانیم با یک تغییر ساده و ارائه خدمات کاربردی میزان توجه مان به مشتریها را ابزار کنیم خواه این مورد با دادن یک گیفت کارت باشد یا با بسته بندی محصولاتی که ارائه می دهیم .
در پایان،
بسیاری از افراد هستند که فقط از یک فروشگاه های خاص خریداری میکنند زیرا در انجا احساس متفاوتی را تجربه میکنند هم در مورد کالا و هم خدمات زیرا افرادی که اولویت نخست خریدشان قیمت کالا نیست و بلکه کیفیت و برآورده شدن نیازهایشان است بی شک برای ایجاد تجربیات تازه ارتباط خود را با شما حفظ خواهند کرد. شاید هم این همان محصولی باشد که برند شما برای بیشتر دیده شدن و فراموش نشدن به آن نیاز داشته باشد.