طراحی بسته بندی
بسته بندی شما می تواند تفاوت بین مشتری جدیدی باشد که محصول شما را از قفسه فروشگاه می گیرد یا محصول رقیب شما را!
مشتریان قبل از اینکه بفهمند محصول شما چه کاری می تواند انجام دهد، از روی بسته بندی آن قضاوت می کنند، بنابراین شما باید آن را عالی بسازید
روانشناسی اولیه رنگ ها به ما می گوید که هر رنگ احساسی را برمی انگیزد،بنابراین وقتی رنگ خود را برای طراحی بسته بندی مواد غذایی انتخاب می کنید، مهم است که به این فکر کنید که هر ترکیب رنگی چه چیزی را بیان می کند
بسیار پیش آمده که با نگاه کردن به بسته بندی شاید متوجه محتویات داخل آن نشده باشیم و مجبور به گذاشتن زمان بیشتری برای فهمیدن آن باشیم
شیلانه یک نام آشنا در بین محصولات تن ماهی است که طراحی بسته بندی آن ترکیبی از نام برند و همچنین تصاویری از محصولات داخل آن بوده تا در عین سادگی مشتری به راحتی متوجه محتویات آن شده و برای خرید آن نیاز به فکر و برسی برای اطمینان از ماهیت داخل آن نداشته باشد و به سهولت آن را انتخاب کند.
هم چنین سعی بر این داشتیم که درانتخاب رنگ هم از رنگهایی که در دریا قابل مشاهده هستند (آبی و سبز) استفاده کنیم تا ارتباط با مخاطب را به بهترین حد خود به ثمر برسانیم.