طراحی بسته بندی
بسته بندی به دنیای ما نظم می بخشد.بسته بندی که کالاهایمان را در دل خود جا می دهند، بسیار حائز اهمیت است.طراحی خوب و چشم نواز داستانی را روایت می کند و طراحی بسته بندی از این قاعده مستثنی نیست. در حقیقت بسته بندی یک تجربه احساسی است و حس بینایی، حس لامسه و حس شنوایی فرد را به بازی می گیرد.
در طراحی بسته بندی برند زردخت که محصولات آن در دسته چای و زعفران قرار دارد سعی کردیم از تصاویر مرتبط که الهام بخش نماد اصیل ایرانی هستند
(اسب ، زعفران و برگ های چای) استفاده کنیم تا علاوه بر جلوه بصری زیبایی که دارد باعث شود مخاطب به راحتی متوجه محتویات بسته بندی نیز بشود.
خرید یا عدم خرید؟
همه ما می دانیم که بسته بندی یکی از نیروهای محرکه تصمیم مشتریان برای خرید یا عدم خرید یک کالای خاص است.برنامه ریزی، اجرا، قیمت گذاری، قرار دادن، تبلیغ، تبلیغات، بازرگانی، توزیع و فروش، همگی بخشی از مجموعه فعالیت هایی هستند که در انتقال کالا از تولیدکننده به مصرف کننده نقش دارند. طراحی بسته بندی یکی از اجزای این سری چند متغیره است.
مجموعه زردخت در حوضه تولید چای و زعفران فعالیت دارد به درخواست کارفرما در تمام جزئیات کار اصالت و ایرانی بودن رو حفظ کردیم
استفاده از نماد اسب در کنار زعفران به این دلیل بوده که چراگاه اسب ها اکثرا در مناطق و مراتعی از ایران است که زعفران رشد میکند پس آن هارا در کنارهم استفاده کرده ایم و هم چنین هردوی این موارد القای اصیل و ایرانی بودن برند را در ذهن مخاطب ایجاد میکنند.