هویت بصری مناسب!
آیا عناصر بصری شما برای مخاطب هدف شما مناسب است؟ آیا طراحی شما احساسات درستی را برمی انگیزد؟ اطمینان حاصل کنید که هر طرح بصری مرتبط با برند شما برای یک فرد، هدف یا موقعیت خاص مناسب است.طرح های خوب بدون پیچیدگی و به راحتی قابل درک هستند. هم به خاطر طراحان داخلی و هم به خاطر مصرف کنندگان – ساده نگه داشتن آن باعث شفافیت می شود.
در طراحی هویت بصری مجموعه دارکوب که در حوضه تبلیغات فعالیت دارد طراحی هایی را به نمایش درآوردیم که در ترکیب با رنگ های سرمه ای و طلایی علاوه بر جلوه ای زیبا لوکس بودن آنهارا نیز به رخ بکشد.