loading
هدایای تبلیغاتی .هدیه عید . هدیه برای کارکنان

هدایای تبلیغاتی امروزه جزء پرطرفدارترین ها در دنیای تبلیغاتی و کسب و کار شما محسوب می شود .


لوکس گرایی در جوامع امروز

در دنیای امروز ما لوکس گرایی و خدمات لوکس حضور دارد. این مسئله به طور شگفت انگیزی به جوانی مرتبط است. کسانی که میخواهند از بهترین خدمات و جدیدترین دستاوردها استفاده کنند از آن بهره میگیرند.
امروزه میتوانیم گرایش به لوکس گرایی را در خود و اطرافیانمان مشاهده کنیم.
با پیشرفت علم و با فراگیری سوشال مدیا ، در تمامی سنین نیاز به نوآوری و خلاقیت مشاهده میشود که دیگر کالاهایی که مورد نیاز نیستند و از بسته بندی جدیدی بهره نبرده اند توجه ما را به خود جلب نمی کند. با ادراک بیشتر و دیدن دنیای پیرامون خود به قطعیت به این نتیجه می رسیم که ما خواهان فرا تر از نیازمندیهای امروزمان هستیم.

 

ظهور افکار نو و مدرن 

در ما چیزی بیدار شده است که دیگر شیوه های سنتی رانمیپذیریم و خواهان چیزهای نو و نوین هستیم و دوست داریم چیزهایی بدست آوریم که لایق ما باشد و ارزش ما را نشان دهد .
همانطور که گفته شد لوکس، تنها مفهوم و صفتی برای برخی از محصولات تجاری نیست، لوکس گرایی یک شیوه جهانی برای درک مشتری و اداره ی کسب و کار است.

دریافت و دادن هدایای لوکس می تواند هر مخاطبی را خوشحال کند و پیامدهای بسیار مهمی هم برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت که گاها منفی خواهد بود و یا مثبت.
در این قسمت اهمیت آن را برای شما خواهیم گفت

هدایای تبلیغاتی از جمله خدماتی است که از دیر باز مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کار است.

 

بهترین انتخاب 

اولین سوالی که از خود خواهند پرسید این است که چه محصولی برای مخاطبین ما مناسب هستند؟ چگونه این محصول میتواند پیام مثبت به همراه داشته باشد؟ آیا این محصول می تواند برند ما را خاطره انگیز کند و در ذهن مخاطب مان هک شود؟
انتخاب یک محصول مناسب برای مخاطبین میتواند نشان دهد که تا اندازه برای آنها اهمیت و ارزش قائل هستیم. دریافت محصولات تکراری و قدیمی دیگر برای کسی خوشایند نیست پس ما نیاز داریم که مخاطبین را با شناسایی نیازهای آنها محفوظ نگه داریم.

محصولی که میخواهیم به عزیزان، کارمندان و اطافیانمان هدیه دهیم باید علاوه بر لوکس بودن محبوبیت نیز داشته باشد نه این که محصولی  ظاهری بسیار ارزنده داشته باشد اما محتوای آن برای هیچ کس خوشایند نباشد.

هر فردی میتواند به محصولات لوکس دسترسی داشته باشد اما دریافت آن از سوی دیگران و حسی که در مخاطب بوجود آورده است در طول فرآیند برندسازی آن شرکت بسیار مهم تلقی میشود پس یک انتخاب درست می تواند باعث رضایت خاطر مخاطبین ما باشد که در همه ی امور تلاش ما جلب رضایت خاطر دیگران است.

 

هدف ما از این کار چیست؟

تبلیغات جزء جدا نشدنی در حوزه برندینگ و برندسازی می باشد که هر برند با توجه به دایره ی مخاطبین خود و فیلد کاری خود اقدام به تبلیغات میکند. به طور کلی وظیفه تبلغات فروش است

و باید موثر واقع شوند. در نتیجه ما باید تبلیغاتی را که در خور برندمان می باشد را انتخاب و از آن در جهت درست برای معرفی خودمان استفاده کنیم.

فاکتورهای اجتماعی و فرهنگی در تولید هدایای تبلیغاتی حائز اهمیت است. برای مثال اینکه بدانیم چه هدایایی برای چه کسانی مناسب است؟ زمان دادن هدایای تبلیغاتی؟ نحوه ارائه؟ محتوا و …

ما میدانیم که قشر نوجوان و جوان علاقه به دنیای دیجیتال و هوشمند دارد پس اگر هدایای ما در راستای بر طرف کردن خواسته مخاطبین باشد میتواند جزء تبلیغات موثر بشمار آید.

 

تبلیغات و هویت بصری 

دادن هدایای تبلیغاتی از جمله اقداماتی است که میتواند برند ما را نمایش دهد. شما میتوانید با استفاده از محصولات

خود و بسته بندی جذاب این کار را نجام دهید و یا میتوانید محصولاتی که مدیران تبلیغات پیشنهاد میدهند هدیه دهید.

اگر این کار را به مدت طولانی انجام دهید خواه ناخواه در ذهن مخاطبینتان ماندگار خواهید شد.

شناسایی محصولی که مصرفی باشد و نیاز همه مخاطبین باشد سخت است اما میتوان از چیزهای کوچک اطرافمان ایده بگیریم که مورد نیاز همه در طول روز باشد.

 

نتیجه 

امروزه مشاهده میکنیم که تعداد بی شماری از هدایای تبلیغاتی تولید و بدست  مخاطبین میرسد که بیشتر آنها از روش های سنتی در تولید و بسته بندی استفاده کرده اند و اثری از مدرن بودن در آنها دیده نمی شود و نیاز مخاطب را هم برآورده نمی کند. زمانی که بتوانیم رابطه میان نیاز

مخاطب و شیوه های جدید و مدرن بوجود آوریم آن زمان است که میتوان با زیبایی شیء ، برتری و منحصر بفرد بودنمان را ماندگار کنیم. بسته بندی ارزشمند و دارای هویت بصری از جمله مواردی است که بدون شک میتواند جایگاه والایی به خود اختصاص دهد.

در این دوره میدانیم که مثلا نوشته مشکی روی یک زمینه سفید زیباست اما یک روش قدیمی است  که جامعه امروز خواهان زیبایی به مراتب بیشتر است. استفاده از رنگ سازمانی که مختص خود برند است میتواند دست ما را در طراحی بسته بندی محصولات باز بگذارد پس در قدم اول که اقدام به برندسازی میکنید تمامی مواردی که در آینده به آن نیاز خواهید داشت را در نظر بگیرید.­­

برخلاف محصولات مصرفی که کاهش هزینه در تیراژ بالاتر دارند، ما سعی کرده ایم در تولید این محصولات برای شما  هزینه ای را در نظر بگیریم که بسیار مقرون بصرفه تر از کالاهای لوکس دیگر باشد که تا به اکنون خریداری کرده اید و همینطور مخاطبینتان هم بدانند برای آنها ارزش قائل هستیم.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *