myberkeh
✕
  • طراحی بسته بندی
  • خدمات سئو
  • لوگو
  • عکاسی
  • چاپ و بسته بندی
  • عکاسی صنعتی
  • Contact
myberkeh
✕
  • لوگو
  • بسته بندی
  • چاپ و بسته بندی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • خدمات سئو
  • تماس با ما
  • Home
  • وبلاگ
  • خلاقانه
  • لوگو و برندینگ
عناوین چشمگیر در تبلیغات چه مواردی هستند ؟
2018-07-26
Untitled-1
در ابتدا بهتر است یک نگاه کلی به گرافیک و مفهوم آن بیاندازیم.

 

گرافیک در لغت به معنای ترسیم و نگارش و به طور کلی بکارگیری تکنیک های مختلف، بر روی سطوح مختلف دو بعدی و سه بعدی است که می خواهد پیامی را از طریق بصری از آمیزش تصویرها، واژه‌ها و ایده‌های ترکیب شده در کوتاهترین زمان ممکن به تماشاگر برساند. که به دو دسته ی گرافیک قدیم و نوین تقسیم بندی می شود. از دیرباز در آرایش و تذهیب کتاب، نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی را در بر می گرفته است که امروزه در بخش های متنوعی اعم از صفحه آرایی کتاب و نشریه، صفحات وب، بسته بندی، تبلیغات تلویزیونی و سینما، طراحی کاتالوگ، لوگو و .. کاربرد دارد.
یکی از شاخه های مهم گرافیک، طراحی لوگو می باشد که از این طریق نوع خدمات، اهداف و محصول را به مخاطب معرفی می کند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن می تواند در اذهان حک شود. در ادامه به انواع لوگو ومشخصه های آن خواهیم پرداخت.

 

 
1- لوگو نوشتاری :
به صورت یک فونت اختصاصی طراحی می شود و سعی بر این است که خوانایی در آن حفظ شود که اگر زیباترین لوگوتایپ را با اصول و مهارت طراحی کنید ولی اصل مهم آن، که خوانایی می باشد در آن حفظ نشده باشد برای مخاطب ارزشی ندارد. همچنین طراح می تواند از رنگ های ساده و اختصاصی استفاده کند.
Layer 4
2- لوگو تصویری :
در این مورد طراح باید تمام مهارت و تجربه خود را بکار گیرد تا با طراحی یک المان که نمونه مشابه آن نیز وجود ندارد، خلاصه کسب و کار مخاطب را نمایش دهد. از مزیت های لوگوی تصویری نسبت به دیگر لوگوها ماندگاری آن در ذهن تماشگر و انعطاف بیشتر آن نسبت به دیگر سبک ها است.
Backup_of_فاکتور ق
3- لوگوی ترکیبی :
رایج ترین سبک طراحی لوگو، ترکیب یک لوگو نوشتاری با یک آرم می باشد. این نوع لوگو می تواند به صورت پیکتوگرام(کاراکتر)، مونوگرام و یا حتی یک سبک سمبلیک باشد.
 
Layer 3 copy 2
4- مونوگرام :
لوگو با حروف نام اول برند و یا گاهی هم از کنار هم قرا  دادن حروف می توان به اشکال و تصاویر گرافیکی مرتبط با برند دست یافت. مونوگرام می تواند در کنار لوگوتایپ قرار بگیرد.
48A84 copy
5-لوگو سمبلیک یا نماد :
این سبک با استفاده از لوگوهای آیکونی و نمادین و در عین حال ساده طراحی می شوند که نماینده انتقال فعالیت سازمان شما به صورت واضح یا انتزاعی می باشد. همچینین میدان را برای تفسیر بیشتر فعالیت سازمان باز می گذارد. این نوع لوگو دارای کیفیت و شکل منحصر به فردی هستند که استفاده از رنگ های ساده و حرفه ای آن را به یاد ماندنی تر خواهد کرد.
Layer 6
Share
bdadminbd
bdadminbd

Related posts

2021-11-23

ساک دستی و بگ شاپ لوکس


Read more
2021-10-06

هدایای تبلیغاتی


Read more
2021-08-30

تاریخچه برند رولکس دست ساز!


Read more

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوشی دستمونه !

ما گوش به دست منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!

09991444466

شنبه تا پنج شنبه ، تا ساعت 6 عصر

خانه طراحی برکه با هدف تغیر سبک برندینگ کسب و کار ها و توسعه دنیای بصری مخاطبین از 10 سال پیش روع به کار کرده است. ما باور داریم همه کسب و کار ها روزی صاحب سبک و پیشرو در شغل خود میشوند.

لینک های مفید 

  • طراحی برند
  • چاپ , بسته بندی
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی وبسایت
  • خدمات سئو
  • عکاسی
  • وبلاگ
دد (1)
0

0تومان

  • برای ثبت سفارش تماس بگیرید
  • 09123172477
    • ←
    • Phone
    • WhatsApp