هویت برند
طراحی لوگو و برندینگ بیان میکند که یک برند چطور انتخاب یا ساخته میشود تا از نظر بصری معرف هویت برند باشد. طراحی لوگو باید ماهیت انحصاری داشته باشد. تمام اجزای آن دارای انسجام بوده و یکپارچه باشند. در طراحی لوگو برند گوگین از یک طراحی در قالب پرنده شاهین استفاده کردیم چرا که این پرنده نماد چالاکی و دلیری است و درخواست صاحب برند نیز طرحی نزدیک به سلایق و خصوصیات جوانان و درعین حال مینیمال بوده است.
- هویت برند طراحی لوگو و برندینگ بیان میکند که یک برند چطور انتخاب یا ساخته میشود تا از نظر بصری معرف هویت برند باشد. طراحی لوگو باید […]
- طراحی بسته بندی طبق تحقیقات انجام شده هفتاد درصد از مصرف کنندگان موافق بودند که طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد. […]
- طراحی لوگو یک لوگوی موفق، لوگویی هست که : اول از همه متناسب با نوع فعالیت برند باشه. لوگویی موفق هست که، ساده، خلاصه شده و […]
- طراح و تولید کننده البسه زنانه لوگو برند الاحافظ یک لوگوی خوب نمای اصلی برند شماست و به مشتری کمک میکند تا با سبک کاری شما […]
- 7 ثانیه! مصرف کننده معمولی 7 ثانیه طول می کشد تا درباره برند شما قضاوت کند. مسلماً لوگو دریچه ایست برای شما تا همه چیزهایی را که به […]
- هویت برند هویت بصری مجموعه ای از عناصر بصری است که در خدمت نشان دادن و متمایز کردن یک برند است. به طور خاص، به هر […]